Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har høyde noe å si i et forhold?

Anbefalte innlegg

Er du liten så bruk det til din fordel. Du er ikke liten når du er 1,60. Napoleon var ca 1,55.

Det jeg mener er at du kan fleipe og tulle litt med din egen høyde. Ikke la det gå inn på deg, når du skriver nå så høres det ut som du er litt "sorry" og usikker på deg selv på grunn av høyden. Det må du slutte med. Du er skapt sånn og det er bra. Høyden er ingen skavank. De damene som syns du er for liten når du er 25 de damene hadde du ikke giddet å hatt noe forhold til uansett. Å diskutere høyde er som å diskutere penislengde eller puppestørrelse. Alle har sine preferanser, men det betyr ingen ting i det store og hele. Men det som betyr noe er din selvtillitt, har du komplekser for høyden så bør du gjøre noe med det for å snu dette, for selvtillitt og utstråling det er noe som betyr mye og utgjør en hel del når en skal finne noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok. Er sikkert bare jeg som tenker sånn da. Synes vel kanskje ikke at jeg selv er for liten, for man er jo laget sånn, men jeg tenkte på om jenter/damer synes 1.55 til 1.60 er for lite på en gutt/mann.

Slutt nå å tenke på høyden og fokuser heller på andre ting. Høyden din er ikke noe problem hvis ikke du gjør det til et.

Lenke til kommentar

Mennesker styres av instinkter, instinkter forteller oss at enkelte trekk hos mennesker er gunstigere enn andre. Et lavt menneske (dvs langt under gjennomsnittet for menn på rundt 180) TYDER (men behøver ikke å være sannhet) på dårlig kost under oppvekst, dårlig helse, diverse andre lidelser eller det vi kaller "dårlige gener". Selvsagt har det noe å si for de damene som har et valg ifht partner.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det har ganske mye å si for jenter at mannen er høyere. Nå kommer folk her og sier masse tull akkurat som når de prøver å si at folk med 12cm lange peniser er like bra som 17+cm

Man hører jentene hele tiden prate om høyde på mennene. Og de jeg kjenner setter utrolig mye pris på det iallefall

Lenke til kommentar

Som andre har sagt, det blir bare et problem hvis du fokuserer på det. Det er lett for å skylde på det mest iøyefallende når man har et problem og trekke forhastede konklusjoner. Hvis du har problemer med å sjekke opp damer vil det være lett for å skylde på høyden. Sannheten er at problemet er mer kompleks som så.

Jeg er 190 cm og jeg kan love deg en ting: Det har ikke gjort at jeg vasser i damer. Høyde garanterer ikke suksess med damer. De damer jeg har fått har garantert ikke valgt meg pga. høyden alene, men totalpakken.

Selv har jeg mine issues. Er tynn i håret. Har jeg latt det stoppe meg? Nei. Selvfølgelig kan det være jenter som velger meg vekk pga. det, men allikevel har jeg draget på fine damer.

Slutt å fokusere på ting du ikke kan gjøre noe med. Heller fokuser på de tingene du kan gjøre noe med.

Lenke til kommentar

Hehe. Ja. Må nok det, men jeg blir litt forvirret.

I denne tråden er det ikke noe fassit svar nei ser jeg. Noen sier en ting og andre sier andre ting. Så, men de fleste her mener vel det at så lenge jeg slår fra meg den tanken om at høyden blir et problem så skal det ikke bli noe problem?

Er det, det de fleste her mener?

Lenke til kommentar

Hehe. Ja. Må nok det, men jeg blir litt forvirret.

I denne tråden er det ikke noe fassit svar nei ser jeg. Noen sier en ting og andre sier andre ting. Så, men de fleste her mener vel det at så lenge jeg slår fra meg den tanken om at høyden blir et problem så skal det ikke bli noe problem?

Er det, det de fleste her mener?

Det vil iallefall hjelpe enormt om du slår fra deg den tanken. Men man kan allikevel ikke dytte under teppet at jenter liker høye gutter 1.80+, det er noe jeg vil si omtrent alle tenker over når de velger en partner, men når man er i forhold vil det ikke ha noe å si, da har de jo allerede tatt det valget :) jeg hadde ikke likt om damen var høyere enn meg!

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det har ganske mye å si for jenter at mannen er høyere. Nå kommer folk her og sier masse tull akkurat som når de prøver å si at folk med 12cm lange peniser er like bra som 17+cm

Man hører jentene hele tiden prate om høyde på mennene. Og de jeg kjenner setter utrolig mye pris på det iallefall

Bare lurer, mener du at gutter velger partnere pga. f.eks. store pupper?

Mener du virkelig at størelsen på en penis har noe å si for en jente?

Lenke til kommentar

Mener du virkelig at størelsen på en penis har noe å si for en jente?

Jeg hadde ikke klart å være sammen med en fyr med liten penis. Sex er ganske viktig for å si det slik, funker det ikke i senga er det rett ut. (Samme om grunnen er pikkstørrelse eller noe annet.)

Høyde tenker jeg ikke like mye over, men vil ikke ha en fyr som er lavere enn meg.

Er man alt forelsket skal det vel mye til å droppe noen pga høyde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...