^fmj Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Har en 120 GB harddisk, står at jeg har brukt 110 GB, men når jeg gå inn på disken og merker det som er der og sjekker størrelse viser den bare tett over 80 GB. Det må da være et program jeg kan bruke for å få bort disse skjulte filene. Formatering har jeg tenkt på men det er ikke aktuelt. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 du kan selv se skjulte filer ved å gå på Verktøy -> Mappealternativer -> Vis -> Vis skjulte filer osv... kan hende du viste dette men. tenkte jeg bare kunne nevne det. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Kan jo være en feil i filsystemet som gjør at plassen rapporteres feil? Prøv å sjekke filsystemet ditt for feil. Eventuelt, har du Norton Antivirus installert? Denne legger til Norton Protected Recycle Bin som gjør at du må tømme søppelet to ganger. Selv om du tømmer den på vanlig måte så vil Norton fremdeles holde på filene. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Hei Hadde norton inne da dette skjedde, da jeg skulle tømme papirkurven for andre gang så gikk ikke dette pga en feil i norton. Jeg slettet norton og da skulle jeg da mene at disse filene også skulle forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå