sportsinteresert Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg er på reise og befinner meg i Mexico og Los Angeles under VM på ski i Oslo, og som de fleste andre sportsintereserte, bare MÅ jeg få med meg VM!!... Er det noen som kan hjelpe med med hvordan jeg kan få sett på på nett???? Må legge til at jeg er en dårlig på data!.... På forhånd tusen takk!! Jeg er på reise og befinner meg i Mexico og Los Angeles under VM på ski i Oslo, og som de fleste andre sportsintereserte, bare MÅ jeg få med meg VM!!... Er det noen som kan hjelpe med med hvordan jeg kan få sett på på nett???? Må legge til at jeg er en dårlig på data!.... På forhånd tusen takk!! Også vil jeg gjerne se NRK hvis det er mulig.... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 From Sport er rimelig ålreit om du er ute etter å få med deg sportsarrangementer. NRK fungerer greit på mye, men ser for meg at det kan være rettighetsproblemer når det gjelder VM på ski. Hadde selv dette problemet under OL i fjor og da var nevnte side god å ha Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Eurosport kanskje? Kan se for meg at å se NRK kan bli litt tricky. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Går ikke NRK Nett-tv i utlandet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå