AnonymDiskusjon Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei Har skjedd av og til, svært sjeldent men her er hvertfall det som "skjer" med meg. Akkurat når jeg gikk ut av bilen, eller skulle til å slukke motoren så følte jeg at alt bare begynt å gå i raskere og raskere fart. Jeg føler at jeg går mye mye raskere og "inni" meg føles det som at jeg løper som en psyko frem og tilbake og er fullstendig i hundre. Syntes t.o.m. at når jeg slo på pcen og startet en youtube video så synes jeg at den gikk x1000 speed. Puppillene mine er små også, eller tror de hvertfall er mindre enn vanlig. Kan ikke tro jeg har spist noe spesielt heller. Uhm.. Noen andre som har opplevd noe lignende? Mann - 28 år, fysisk ok helse. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har opplevd det samme før jeg og. Skjedde med meg ganske ofte for en del år siden, 11-12 års alderen. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Helt sikkert noe rusk du har fått i deg Lenke til kommentar
Choping Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Samme her. Alt går ubehagelig fort men du vet at alt egentlig er normalt. Verste er når den radiostemmen i hodet kicker inn. Kan ikke høre hva han sier. Men han jabber drit fort og gjør meg veldig stressa. Men sånne små øyeblikk forstår jeg at det bare hjernen som er rar. Bare det å trykke på en knapp gikk liksom super fort. Men jeg trykka egentlig helt normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå