-=Petter=- Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei Er det mulig og ha to instanser oppe av Opera om gangen. Hvis jeg høyreklikker og åpner en til. Kommer det bare som nye fane. IE var det mulig og ha oppe to "programmer" om gangen. Er dette mulig og få til med Opera?? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Snakker ikke om og høyre klikke en link. Men høyreklikke nede på start linjen (Win7). Og er det mulig og gjøre slik at den ikke hopper til nye fane.. Bare åpner den? Lenke til kommentar
emva Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) slik mener du? Lim denne inn i opera: opera:config#UserPrefs|UseWindows7TaskbarThumbnails og ha en hake i boksen Endret 28. januar 2011 av emva Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Du kan høyreklikke på en fane, velge ordne og en av valgene der. Da vil hver fane oppføre seg som egne vinduer inne i Opera. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 emva: Jeg har prøvd og aktivere det, men hjelper ikke. Hvis jeg høyreklikker: Får jeg opp dette. Da i IE kunne jeg trykker på IE her Opera så åpnet det seg en instans til av programmet. Her åpner det seg bare en ny fane. Høyreklikk av fane hjelper heller ikke stort. Ser desverre ikke hva du sikter til Chris93. Petter Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Du kan dra en fane ut fra vinduet, så bli det et eget vindu. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ståle: Det fungerte, men ikke særlig enkelt.. Er det mulig og gjøre dette på noen annen måte? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Med hurtigtast Ctrl+N får du opp eit nytt vindauge. Kan vel ikkje bli lettare enn det? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Med hurtigtast Ctrl+N får du opp eit nytt vindauge. Kan vel ikkje bli lettare enn det? Det er jeg helt enig i ja.. Men det var jeg ikke klar over før nå. Takk for det. Men må da fremdeles åpne et vindu for og åpne et nytt ett. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Men må da fremdeles åpne et vindu for og åpne et nytt ett. Hvordan mener du det ville blitt enklere å åpne et vindu enn å åpne ett vindu? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Ståle: hehe.. si det du... men hvorfor ikke ha muligheten til og åpne flere vinduer fra start menyen? Slik som IE har? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 CTRL + N = Nytt vindu CTRL + T = Ny Tab. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Rediger snarveien du bruker for å starte opera og Legg til "-newwindow" som argument til opera. slik: opera -newwindow Har ikke prøvd det på windows, men det funker sikker der også. Her er en liste over alle argumentene: http://www.opera.com/docs/switches/ Her vises det hvordan du kan redigere snarveien: http://lifehacker.com/5475752/customize-pinned-shortcuts-on-the-windows-7-taskbar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Med hurtigtast Ctrl+N får du opp eit nytt vindauge. Kan vel ikkje bli lettare enn det? Men må da fremdeles åpne et vindu for og åpne et nytt ett. Hæ? Når du ikkje har vindu oppe vil du få opp eit nytt ved å trykke på startmenyen. Når du først har fått eitt opp kan du bruke Ctrl+N for å få eit nytt. Ellers vil løysinga til FraXinuS fungere. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Ut i fra hva som blir svart. Ser jeg faktisk ikke enda en eneste som gjør det samme som IE. Med høyre klikk på ikon på startmeny åpne nytt vindu. Hvis man har et IE vindu oppe og høyreklikker IE ikonet på start menyen og velger Internet Explorer der. (to hakk opp i min Windows, se bilde over) åpner det seg et nytt vindu, ikke ny fane som i opera. Jeg har ikke lyst til og gjøre så det åpner seg et nytt vindu hver gang jeg trykker på denne linken på startmenyen. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hvis du gjør slik jeg sa 2 innlegg over her så fungerer det akkurat slik du beskriver. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Takker for hjelpen.. Da ble det mye bedre. Måtte bare klare og legge til switchen der den skulle, så ble et mye bedre. Takker for svar fra alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå