Gå til innhold

[Løst] Kva skal eg gjer med håret mitt? /tips til frisyre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Frisyre er ikke mitt felt, men jeg synes du er for lang på håret. Det ser ut som om du har hatt en klipp som du har latt vokse. Jeg tror du ville blitt finere hvis du fikk trimmet håret på sidene og oppå, men ca beholdt lengden i nakken.

Krøllene dine gjør at de blir for mye volum. Med en litt tettere frisyre ville du sett mer stelt ut og fått frem den fine ansiktsformen din. Tror du ville kledd å ha lengden sånn ca midt på øret, men tettere inntil hodet. Luggen er litt tøff, men også den for lang. Samtidig tror jeg du ikke må ha en for strigla frisyre, men en litt rufsete en som er lett å holde.

Kan være jeg tar feil, men noe forteller meg at du ikke er typen til å stå med rettetang hver bidige dag. Hvis du ser en du synes er fin på håret, kan du jo spørre hvor han har klipt seg, og så dra dit sjøl.

Lenke til kommentar

Det synes jeg du kledde godt. Fikk strammet opp og vist frem mer av ansiktet. Ikke for striglet, men litt rufsete som jeg tror du liker. Tar godt vare på krøllene. Så er det en klipp der du godt la det gå en stund før du klipper det igjen, uten at det ser ustelt ut.

Passer godt når du har sixpence på, og.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...