LucarioX Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Fra nå av holder vi oss til trådens egentlige tema, folkens. Målformer og skrivefeil kan dere diskutere andre steder. Kommentarer til dette innlegget tas på PM, ikke her i tråden. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Hei Frisyre er ikke mitt felt, men jeg synes du er for lang på håret. Det ser ut som om du har hatt en klipp som du har latt vokse. Jeg tror du ville blitt finere hvis du fikk trimmet håret på sidene og oppå, men ca beholdt lengden i nakken. Krøllene dine gjør at de blir for mye volum. Med en litt tettere frisyre ville du sett mer stelt ut og fått frem den fine ansiktsformen din. Tror du ville kledd å ha lengden sånn ca midt på øret, men tettere inntil hodet. Luggen er litt tøff, men også den for lang. Samtidig tror jeg du ikke må ha en for strigla frisyre, men en litt rufsete en som er lett å holde. Kan være jeg tar feil, men noe forteller meg at du ikke er typen til å stå med rettetang hver bidige dag. Hvis du ser en du synes er fin på håret, kan du jo spørre hvor han har klipt seg, og så dra dit sjøl. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Takkar for gjennomført svar. Høyres ut som veldig gode tips. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 30. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 30. januar 2011 Ja, slik likar eg. Men korleis får eg det til? Ta med bilde til frisør. Høres teit ut, men ofte det beste. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Då var time bestilt til i morgon, så får me sjå korleis det blir. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 1. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Håper vi og får se resultatet. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2011 Det skal dykk! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Slik? Eg er iallefall nøgd, mykje betre enn det eg hadde. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Det ser jo mye bedre ut! Edit: Prøvd å style det? Endret 2. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Stilig! Du fikk rydda opp i det litt, samtidig som det ikke mistet sitt særpreg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Takk. Skal sjå om eg får styla litt i kveld. Gidd ikkje nå. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Det synes jeg du kledde godt. Fikk strammet opp og vist frem mer av ansiktet. Ikke for striglet, men litt rufsete som jeg tror du liker. Tar godt vare på krøllene. Så er det en klipp der du godt la det gå en stund før du klipper det igjen, uten at det ser ustelt ut. Passer godt når du har sixpence på, og. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Stylinga gjorde eigentleg ikkje så mykje. Rufsar til håret bak, og gjer luggen og håret på sida littegranne meir stilisert. Tusen takk for kommentaren dag. Kjekt å høyra slikt. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 2. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Du har hvertfall blikket på plass, det skal du ha. 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2011 Heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå