kallepetrus Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Har hørt alt for mange sanger på radio, men kanskje de samme alt for mange ganger. Uansett synes jeg vokalisten er treg, kjedelig og klysete. Hver sin mening. Lenke til kommentar
dr.dr. Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Kan jo nevne noen få (om noen er nevnt før: skyt meg): 16 Horsepower The Beach Boys Beck Electric Light Orchestra Fleetwood Mac Franz Ferdinand George Harrison Jefferson Airplane King Crimson Paul McCartney & Wings Simon & Garfunkel Steely Dan The Velvet Underground The White Stripes EDIT: Last.fm-anbefalinger anbefales. Blir stadig overrasket over hva jeg finner der, og har fått et større musikkbibliotek av den grunn. En ting som dog er verdt å vite: Last.fm tar utgangspunkt i musikk du allerede hører på, så om du vil utforske sjangere du vanligvis ikke hører på, er det nok lurt å vurdere andre kilder, som f.eks. Diskusjon.no Endret 30. januar 2011 av Dr. Van Nostrand Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Takk skal du ha, mye kult so kommer her nå. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) sdasdasd Endret 14. september 2017 av Tecfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå