kallepetrus Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg leter etter flere band jeg liker, og kan utforske litt. Jeg har en ipod 160GB som jeg bil ha som et lite musikkbibliotek. Selvfølgelig ikke bare for å ha mye, men jeg liker mye, og trenger variasjon. Jeg opplever ofte at jeg sitter å blar opp og ned i listene, men ingenting frister. Derfor trenger jeg flere band for å bygge opp en større mengde. Jeg vil ikke ha sanganbefalinger, siden jeg vil finne sangene jeg liker selv. Har ca 115 GB ledig, så masse plass. Jeg liekr i hovedsak rock, hardrock, men har også en del gammelt som Elvis, Cash, og noe jazz og blues. Noen av favorittbandene så dere skjønner litt hva jeg er på jakt etter: - Guns N' Roses - Buchcherry - Black Stone Cherry - Rolling Stones - Aerosmith - CCR - Daughtry - Dropkick Murphys - Foo Fidhters - John Butler - Jokke - Kaizers - Kings of Leon - Nirvana Sånn, gidder ikke mer. Kom med forslag. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Joy Division The Sound Sonic Youth The Cribs White Lies Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva med? Muse Counting Crows Live (gruppen altså) Metallica Beatles Linkin Park Ac/Dc Beatles Coldplay Cranberries Evanescense Motley Crue Kent Seigmenn TNT Soundgarden Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Takk skal dere ha. Hvilken person med respekt for seg selv har vel ikke Beatles, AC/DC og Metallica? Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Takk skal dere ha. Hvilken person med respekt for seg selv har vel ikke Beatles, AC/DC og Metallica? Jeg reknet egentlig med at du hadde de... Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror du vil like Alter Bridge. Sjekk ut de. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) En person som ikke syns Metallica og AC/DC lager mer enn middelmådig musikk? Beatles derimot Men dette blir bare personlig smak, og det var ikke det denne tråden omhandlet. Edit: Jeg har allerede lagt inn egne forslag. Ikke vær så sur, a'. Endret 28. januar 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Hva har det med saken å gjøre? Lag deg en egen tråd. Ikke for å virke negativ, men legg hvertfall til noen forslag da. Og jeg synes mye av musikken dems er middelmådig, men det gode er fantastisk. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 band namn forslag Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Glemte noen: Black Sabbat Whitesnake Kiss CC Cowboys David Bowie Dumdum boys Lenke til kommentar
srbz Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) band namn forslag Han er ute etter forslag til band, ikke forslag til navn. btw Chickenfoot, Endret 28. januar 2011 av srbz Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tool og mogwai? Litt out there, men du bør sjekka dei ut. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) band namn forslag Haha, sånn kan det gå. Substitute: Du må nok litt ut i det noe mindre kjente... Endret 28. januar 2011 av kallepetrus Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Den er grei :-) Jeg liker meg ikke der... Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Weezer bør sjekkes ut. Har falt for de i det siste selv. Lenke til kommentar
N* Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Last.fm funker bedre en å få anbefalninger herfra. Det lagrer all musikken du hører på og kommer med anbefalninger ut fra det. Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Har brukt den samme funksjonen på spotify, synes dog den er dårlig. Last.fm kan jo være bedre, men ønsker tips her også. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Genesis Townes van Zandt The White Stripes Pink Floyd Old Crow Medicine Show David Bowie The Rolling Stones John Mayer The Who Gillian Welch & David Rawlings The Hooters Thin Lizzy Electric Light Orchestra (ELO) Nitty Gritty Dirt Band Queen The Kooks Kiss Chris Knight Dire Straits Bruce Springsteen Tom Waits Bigbang Roy Orbison Travelling Wilburys Tom Petty & the Heartbreakers Glasvegas Foo Fighters bob hund Toto a-ha For å nevne en del Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Herlig! Selv om a-ha er ræva...... Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 A-ha er jo faktisk ganske bra imo! Du har sikkert høyrt eit par songar på radio, men gi dei ein sjanse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå