cxzzxc Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har brukt Omega sin 3.4 den siste tida no før 3.5 kom ut har prøvd 3.5 Omega og orginal og synst ikkje dei er noe bedre enn 3.4 heller verre. Dei som ikkje har prøvd Omega 3.5 finner dei her: http://www.omegacorner.com/ati.htm Noen som har noen bedre resultat ?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 jeg tenker at jeg skyter inn et spørsmål her jeg: hva er det som er forskjellen på Catalyst og på Omega driverene? får en bedre ytelse eller noe sånt med Omega driverene? Lenke til kommentar
cxzzxc Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Er ikkje sikker på forskjellen...den er vell anna control panel på osv... Eg har fått bedre ytelse med Omega 3.4 enn orginal 3.4 og samma med 3.2. Men når 3.5 ha det bare blitt verre tror eg Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 3.5 ble lagd for å fixe problemer i spill og ikke 3dmark scores de fjernet vist noe driver juks i 3dmark 03 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 3.5 ble lagd for å fixe problemer i spill og ikke 3dmark scores de fjernet vist noe driver juks i 3dmark 03 og som sagt, 3d mark er ikke alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå