pustut Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 har en bær bar pc som d discen fyller seg automatisk er det noen som vet åssen jeg får stoppet dette har vært på elkjøp og fått slettet men nå fylles den opp igjen Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 har en bær bar pc som d discen fyller seg automatisk er det noen som vet åssen jeg får stoppet dette har vært på elkjøp og fått slettet men nå fylles den opp igjen Hvilken windowsversjon har du? Hva er navnene på de usynlige filene? Hvis du ikke ser de så trykk på "mappealternativer" og så "vis" (i windows 7 noenlunde samme måte i Xp og Vista) og huk av "vis skjulte stasjoner, mapper og filer" og evt huk vekk "skjul beskyttede operativsystemfiler". Lenke til kommentar
pustut Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 har en bær bar pc som d discen fyller seg automatisk er det noen som vet åssen jeg får stoppet dette har vært på elkjøp og fått slettet men nå fylles den opp igjen Hvilken windowsversjon har du? Hva er navnene på de usynlige filene? Hvis du ikke ser de så trykk på "mappealternativer" og så "vis" (i windows 7 noenlunde samme måte i Xp og Vista) og huk av "vis skjulte stasjoner, mapper og filer" og evt huk vekk "skjul beskyttede operativsystemfiler". kjører wind 7 har gjort det du skrev men det er ingen mapper som svarer til det som er brukt på d discen Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ok, se på tegningen kan du sjekke at du får opp det bildet og at du har huket av slik som meg på de to stedene de stygge røde pilene peker? Lenke til kommentar
pustut Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Ok, se på tegningen kan du sjekke at du får opp det bildet og at du har huket av slik som meg på de to stedene de stygge røde pilene peker? det er helt likt det samme som du har, så dette er litt rart Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Ok, se på tegningen kan du sjekke at du får opp det bildet og at du har huket av slik som meg på de to stedene de stygge røde pilene peker? det er helt likt det samme som du har, så dette er litt rart Du ser ikke noen filer på disken? Lenke til kommentar
pustut Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Ok, se på tegningen kan du sjekke at du får opp det bildet og at du har huket av slik som meg på de to stedene de stygge røde pilene peker? det er helt likt det samme som du har, så dette er litt rart Du ser ikke noen filer på disken? joda men det er ikke mer en 12 gb så står det at jeg har brukt 89,7 gb Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tøm papirkurven og fjern gjenopprettingspunkter for D: Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vel overfør de 12 GB over til en annen disk. Da ser du om de 12 GB faktisk er 12 GB på den disken. Når du har overført disse 12 GB så formaterer du D disken og fører de 12 tilbake. Det er litt store tiltak, men burde ikke ta så lang tid. Kanskje du må reinstallere noen programmer, ta backup av noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå