Populært innlegg Artorp Skrevet 28. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 28. januar 2011 Dramaet utspiller seg i moteseksjonen av forumet: Jeg og venninna mi skal på "kjendis" fest ikveld, eller en såkalt russekro. Man skal kle seg ut som en kjendis eller en man kjenner igjen når man ser den. Vi er to blondiner, ganske "babe" aktige og tenkte og kle oss ut som noe sexy noe. Vi tenkte på playboy bunny, men finner ikke kaninører til ikveld=/ Noen andre kjente blondiner? Takk på forhånd! Her er vi forresten, så kanskje helst noe som likner på oss? Litt senere på dagen åpnes en ny tråd: Jeg skal på "kjendis" fest ikveld, eller en såkalt russekro. Man skal kle seg ut som en kjendis eller en man kjenner igjen når man ser den. Jeg har brunt hår, er ganske "hunk" aktige og tenkte og kle meg ut som noe sexy noe. Jeg tenkte på brad pitt, men kan ikke vokse skjegg til i kveld. Noen andre kjente hunks? Takk på forhånd! Her er jeg forresten, så kanskje helst noen som likner på meg? Dagen derpå kommer det fra den opprinnelige tråden: hahah! Helt ærlig, så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men venninna mi er merkelig nok glad i å redigere vekk "smile"rynker osv osv.. men det at noe ser ut til å være borte fra kroppen vår, er vel bare fordi vi er syko myk og står i teite stillinger ;D Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og vi endte opp som Playboybunny og Paris hilton Antrekket funket som det skulle da jeg kunne drikke meg full blakk ;) (Å nei, vi er ikke løsskjor, vi har hatt kjæreste lenge nå) Tusen takk! Og en oppdatering ruller også inn i tråd nr. 2: btw så er ikke noe "fjernet" fra bildet, men jeg glad i å redigere på litt effekter osv. er også ganske bøs så det ser kanskje litt rart. Men foresten, back to TO. Igår var det utkledningsfesten, og jeg endte opp som superbad fyren og Antrekket funket som det skulle! Var to jenter jeg kjøpte drinker til heeele kvelden (ja jeg er singel! Ladies...) Tusen takk! Meg fra kroa i går. WIN! :!: 44 Lenke til kommentar
kozeklumpen Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Definisjonen på dårlig humor? 3 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dette var genialt! Lenke til kommentar
Populært innlegg Nedward Skrevet 30. januar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. januar 2011 Definisjonen på dårlig humor? Nei, det er definisjonen på hva du syns er dårlig humor. 31 Lenke til kommentar
emosbaek Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hehe, den var faktisk ganske funny Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Litt kjip at de ikke sa de hadde kjæreste fra før. Om det var samme damene, selvsagt. Det kaaaaan jo være tilfeldig. 1 Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Er det bare jeg som stusser på at innleggene er slående like? :S Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Bare jeg som stusser på klokkeslettet du postet på, Gamlemor? 2 Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Er det bare jeg som stusser på at innleggene er slående like? :S No shit, Sherlock Det som er hele vitsen Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Haha noen har hatt sykt lite å gjøre! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Er det bare jeg som stusser på at innleggene er slående like? :S No shit, Sherlock Det som er hele vitsen Hva mener du? Vitsen ligger i det at en kis har prøvd seg på kjerringer som kun var ute etter øl ved å spandere det på de. Jeg siktet til at postene (antageligvis) er lagd av samme person. Endret 5. april 2011 av Gamlemor Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Nei, blondinene lagde først en tråd, så kommer gutten og lager en parodi på deres post. Det er vitsen Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Nei, blondinene lagde først en tråd, så kommer gutten og lager en parodi på deres post. Det er vitsen Det går for det samme. Endret 6. april 2011 av Gamlemor Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Så da forstår jeg ikke hva du mener med at du "stusser" på at innleggene er slående like. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 En dude her i tråden sier "Litt kjip at de ikke sa de hadde kjæreste fra før. Om det var samme damene, selvsagt. Det kaaaaan jo være tilfeldig.". Det forsto jeg som at han trodde at dette faktisk var reelt. Derfor tolket jeg det dithen at trådstarter også tenkte slik, at morsomheten lå i at en dude hadde blitt brukt for øl. Altså var posten min en kommentar på at dette ikke var særlig morsomt siden det var "staga", hadde det faktisk vært ekte hadde det jo vært dritgøy, men sånn som det er var det ikke veldig haha. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Aah, på den måten. Da missforsto jeg deg helt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 +20 i rykte og jeg trakk ikke litt på smilebåndet en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå