Bebeluv Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 I Asia og Midtøsten er det pent å være blek. Syk verden vi lever i Pent eller ikke, er vel mer showoff som "se på meg, jeg jobber på kontor og tilhører overklassen". Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Det er spesielt den sykeliggjøringen av blek hud jeg ikke helt klarer å akseptere. Nordmenn har blek hud, spesielt om vinteren. Sånn er det bare; vi er laget sånn. Man er ikke syk om man ikke tar solarium (og man ser heller ikke syk ut). Det normale er å ikke ta solarium. Hvorfor denne sykeliggjøringen av det som er normalt? Selvsagt er det sunt med sollys. Det og fisk er våre viktigste kilder til vitamin D, f.eks. Men et aktivt uteliv, både sommers- og vinterstid er tilstrekkelig fra et helsemessig ståsted. Alt ut over det er bare estetikk. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 I Asia og Midtøsten er det pent å være blek. Syk verden vi lever i Pent eller ikke, er vel mer showoff som "se på meg, jeg jobber på kontor og tilhører overklassen". Handler mer om "Se på meg, jeg ser vestlig ut og er rik", Så ja, du har jo sånn sett rett. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 blekt er naturlig, usminka er naturlig, hårete er naturlig, ufarga hår er naturlig.. jeg liker ikke naturlig.. x) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 men finnes noen som som sagt tidligere, drar den alt for langt.. http://pondus.no/Global/Juni%202009/sommerdag/Pondus-sommerdag-solbrun.jpg tror ikke man ser sånn ut av å ta sol? fikk ikke til......................... Nei, for de fleste er døde av kreft av kreft før man kommer så langt. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 men finnes noen som som sagt tidligere, drar den alt for langt.. http://pondus.no/Global/Juni%202009/sommerdag/Pondus-sommerdag-solbrun.jpg tror ikke man ser sånn ut av å ta sol? fikk ikke til......................... Nei, for de fleste er døde av kreft av kreft før man kommer så langt. Ikke lenge igjen for henne heller.......... :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Nettopp, hold dere unna solarium. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Nettopp, hold dere unna solarium. Så ikke ut som om hun hadde lugget i solarium.. og de jeg har hørt blir skadet av solarium tar 1 time hver dag, i et år minst Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Solarium en gang i uken tror jeg ikke tar så veldig mye skade. Alltid litt godt med vitamin d også. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 blekt er naturlig, usminka er naturlig, hårete er naturlig, ufarga hår er naturlig.. jeg liker ikke naturlig.. x) Forskjellen er at ingen kaller deg sjuk fordi du er usminka eller hårete. Lenke til kommentar
Fitness_babe Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 blekt er naturlig, usminka er naturlig, hårete er naturlig, ufarga hår er naturlig.. jeg liker ikke naturlig.. x) Forskjellen er at ingen kaller deg sjuk fordi du er usminka eller hårete. Usminka å hårete høres mest ut som ei daff jente med kjæreste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå