Gå til innhold

[Løst] Spill-PC til 12K.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får ikke startet den ettersom den forrige eieren ikke oppga pasordet. Og jeg har utrolig lyst å kjøpe Retail Windows 7 fra dustinhome, men blir nektet for det, så vet ikke helt hva som skjer videre.

Det finnes

å omgå passordbeskyttelsen på :)

Hvis dette blir for vanskelig/ikke fungerer for deg, så prøv å google "Bypass logon password windows 7"

Lykke til! :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå da RESTARTET HP Compaqen ved å trykke F11 ved boot up. Så jeg restartet alt sammen og lagde ny bruker : ) Må si at den er langt bedre en min bærbare. Får kanskje rundt 20-30 FPS på minecraft i gjennomsnitt og det er helt greit for meg. Så det eneste jeg trenger nå er tastatur, mus og skjerm. Jeg har bestemt meg for Microsoft Sidewinder X4, siden den faktisk er på tilbud i dag på komplett. Mus er jeg usikker på men jeg har sett litt på Razer Naga. Og angående skjerm så har jeg bestemt meg for Dell U2311H.

Men angående tilkobling av den Dell og HP Compaq 6000. Hva slags kabel vil jeg trenge da? Fordi Compaq har en blå inngang med sånne skru ting på siden. Er det VGA?

Og er det noen som kan forklare meg forskjellene på VGA, DVI og HDMI? Fordi jeg glemte hva hver og en gjorde :D Men jeg husker at HDMI bare overførte video og ikke lyd.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg lurte på noe: Er det lurt å velge en billigere GPU med tanke på at det helt sikkert kommer ut noe bra i fremtiden? Jeg er jo da rimelig sikker at GTX 580 skal dra allt sammen, men det må da kanskje finnes et litt rimeligere alternativ? :)

Lenke til kommentar

GTX 580 er ikke verdens lureste alternativ nei. HD 6950 og GTX 560 Ti er kjempegode kort som yter bra på 1920x1080, og har en langt bedre pris/ytelse og strømforbruk.

Det er lurere å kjøpe et midrange-kort hver generasjon enn å kjøpe et high-end kort som blir gruset neste generasjon for mindre enn halve prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...