Visslarr Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Jeg får ikke startet den ettersom den forrige eieren ikke oppga pasordet. Og jeg har utrolig lyst å kjøpe Retail Windows 7 fra dustinhome, men blir nektet for det, så vet ikke helt hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Athey Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Jeg får ikke startet den ettersom den forrige eieren ikke oppga pasordet. Og jeg har utrolig lyst å kjøpe Retail Windows 7 fra dustinhome, men blir nektet for det, så vet ikke helt hva som skjer videre. Det finnes å omgå passordbeskyttelsen på Hvis dette blir for vanskelig/ikke fungerer for deg, så prøv å google "Bypass logon password windows 7" Lykke til! Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Skal prøve å laste ned Windows 7 fra piratebay. Håper det funker. Fordi jeg har veldig lyst på 64-bit Windows og ikke 32-bit Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Hvis jeg skal brenne over på en CD, altså operativsystem. Hvor stor plass på CD'n trenger jeg? Jeg tror jeg bare har 700mb cder. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Jepp. Har ikke nok plass på CDene. Åhh, er det ikke noen som kan gi meg 19 tusen kroner sånn at jeg får kjøpt PCn? Lenke til kommentar
Athey Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er ikke lov å snakke om sånt på forumet Du må nok brenne det på en DVD-plate Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Oops. Visste ikke det. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er ikke lov å snakke om sånt på forumet Du må nok brenne det på en DVD-plate Ehm.. Unniversial Seierial Bøss anyone? 1 Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har nå da RESTARTET HP Compaqen ved å trykke F11 ved boot up. Så jeg restartet alt sammen og lagde ny bruker : ) Må si at den er langt bedre en min bærbare. Får kanskje rundt 20-30 FPS på minecraft i gjennomsnitt og det er helt greit for meg. Så det eneste jeg trenger nå er tastatur, mus og skjerm. Jeg har bestemt meg for Microsoft Sidewinder X4, siden den faktisk er på tilbud i dag på komplett. Mus er jeg usikker på men jeg har sett litt på Razer Naga. Og angående skjerm så har jeg bestemt meg for Dell U2311H. Men angående tilkobling av den Dell og HP Compaq 6000. Hva slags kabel vil jeg trenge da? Fordi Compaq har en blå inngang med sånne skru ting på siden. Er det VGA? Og er det noen som kan forklare meg forskjellene på VGA, DVI og HDMI? Fordi jeg glemte hva hver og en gjorde Men jeg husker at HDMI bare overførte video og ikke lyd. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 HDMI overfører lyd, DVI gjør ikke dette. Vga er en veldig gammel standard som brukes til bildeoverføring DVI og HDMI er så og si likt, bare HDMI kjører du også lyd over Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Ahh ok. Men den inngangen jeg har på den stasjonære er vell VGA da? Er det noen VGA - HDMI adapter? eller VGA - DVI adapter? Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er nok VGA ja Men du har vel en vga utgang på skjerm skulle jeg tro? Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Jo men det blir vel bedre bilde med DVI? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 DVI mot VGA har ingenting å si på bildekvalitet med mindre du bruker en eldgammel (før 2000) VGA-kabel. VGA er et analogt signal, DVI er digitalt. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Ok. Da var det oppklart : ) Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg lurte på noe: Er det lurt å velge en billigere GPU med tanke på at det helt sikkert kommer ut noe bra i fremtiden? Jeg er jo da rimelig sikker at GTX 580 skal dra allt sammen, men det må da kanskje finnes et litt rimeligere alternativ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 GTX 580 er ikke verdens lureste alternativ nei. HD 6950 og GTX 560 Ti er kjempegode kort som yter bra på 1920x1080, og har en langt bedre pris/ytelse og strømforbruk. Det er lurere å kjøpe et midrange-kort hver generasjon enn å kjøpe et high-end kort som blir gruset neste generasjon for mindre enn halve prisen. Lenke til kommentar
Visslarr Skrevet 12. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2011 Jeg synes HD 6950 ser veldig greit ut jeg Jeg går for Asus sin versjon, siden den både ser best ut, og ser ut til å yte litt bedre. Samt så får jeg Shogun 2 med på kjøpet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå