Cerwell Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei! Jeg har behov for en laptop med RS232. Dette ser ut til å være vanskelig å finne, og siden jeg ikke kan bruke RS232 over USB så jeg lurer på: Har dere kunnskap om RS232 over PCMSCIA/Cardbus? Vil dette være å betrakte som en direkte RS232 eller blir dette og en 'hybridløsning' på linje med RS232 over USB? God helg! Cerwell Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hva skal du brute dette til, ettersom USB-løsningen ikke fungerer? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Lokal tilkobling til telefonsentraler, branndetektorer etc. RS232 over USB frarådes av flere leverandører, så da var håpet å finne en god løsning for å erstatte min nå avdøde Travelmate med onboard RS232. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 OK. Jeg bruker USB til RS232 selv, når jeg driver med Cisco-ting. PCMCIA-kort kan fungere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå