Gå til innhold

Boikotter du Israel?

Boikotter du Israel  

184 stemmer

1. 1. Boikotter du Israel?

• Ja
      39
    • Nei
      113
    • Jeg buikotter Israel(Aktivt kjøper Israelske varer)
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så jeg spør igjen: Hvorfor skal ikke Israelsk teknologi boikottes?

Fordi det er nesten umulig.

Du finner uendelige lister over hva som er oppfunnet og konstruert av Israelere, som er unikt for Israel.

Det ville kanskje vært noe som faktisk hadde fungert om alle lekeboikotterne slo seg sammen og boikottet et stort firma som feks. Intel (eller nei, de er nok uansett for få), men dette ville selvsagt krevet en innsats fra boikotterne og de ville måtte ofre noe selv, så dette gidder de ikke. Istedet blir det "boikott" av appelsiner og andre tilfeldige og tildels obskure Israelske produkter som man må streve for å få tak i uansett. En boikott som i verste fall vil gjøre produsentene litt såret hvis de får greie på det. En boikott som uansett ikke rammer Israel som helhet, men uskyldige produsenter hvis eneste "skade" de har begått er å bo i Israel. En boikott av Israel er drevet av ekstremister og vil følgelig aldri få noen nevneverdig oppslutning som kan yte noen reell forskjell. Forventer virkelig folk at neste gang Israel får noen raketter sendt inn i hagen sin av Palestinerne, at de skal sette seg rolig tilbake og nyte eksplosjonene fordi de potensielt mister litt salg av noen appelsiner i et tildels uinteressant marked?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hvis boikott ikke skader/ødelegger for Israel, hvorfor bryr de seg da?

Jeg tror ikke det har noen nevneverdig økonomisk påvirkning (med tanke på at de fleste boikotterne uansett ikke ville kjøpt varene). Tingen er at det er jo temmelig omdømmeskadende. PR-messig er det ikke mye pent at det utføres akademiske boikotter o.l. overfor Israel, det er derfor de tar tiltak mot det. Ikke fordi det utgjør et alvorlig problem, men det er fortsatt virkelig ikke ønskelig.

Lenke til kommentar

Om de hadde brydd seg nevneverdig hadde de gjort de endringer som boikotten ønsker å fremkalle. Dette kommer aldri til å skje fordi boikotterne alltid vil være en liten gruppe og fordi boikotterne som feks. her i Norge ikke er villige til å gjennomføre en skikkelig boikott.

Lenke til kommentar

Boikott det helvetes landet. Leser nå at de angriper Gaza nok en gang! Israel, et korrupt land med farlige, slue mennesker i makten og pussig nok så er verdens eneste supermakt den sterkeste ryggrad, supermakten som skal være et godt eksempel for alle!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg boikotter faen ikke en dritt.

Tvert om!

Jeg digger at de gruser terrorist-avskummet langt ned i støvleskaftene!

Jeg anstrenger meg for å kjøpe israelsk vin, israelske poteter, israelske appelsiner, hvis jeg kan finne en liste over foreslåtte produkter for boikott skal jeg begynne å kjøpe hvert eneste jævla produkt!

På den måten skal jeg bidra til å styrke israel sånn at de kan bekjempe terrorist-rottene som sprenger seg i lufta midt i mengder av uskyldige kvinner og barn som ikke gjør annet enn å ta bussen eller gå på butikken for å handle.

Jeg skal anstrenge meg for å kjøpe så mange israelske produkter som mulig, og det håper jeg virkelig at andre også gjør!!!!!

Nei til terrorister, nei til kommunister, nei til antisemitter som påstår at de er antirasister, nei til alt det pisset de prøver å tre nedover ørene våre som politisk korrekt!

Vi så jo alle hvordan det gikk når de gikk løs på oslo sentrum under en demonstrasjon:

Måtte Israel vinne en gedigen seier!!!

Takk til Israel som står i mot avskummet!!! YEAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!

#winning

Ps. Avslutter med et lite klipp av "dronninga" til disse boikottfjolsene, Norges mest udugelige politiker:

• Liker 4
Lenke til kommentar

Forresten, du bør prøve mandarinene fra Israel. Tror du finner de på Kiwi, utrolig gode. Merket er Cevita som også har Israelske sitroner ;)

Takk for tipset, jeg skal gå ned og kjøpe en diger pose i morgen, tre-fire kilo tenker jeg. Så skal jeg gomle i vei mens jeg fryder meg mens jeg tenker på at mitt bidrag kanskje hjelper til å finansiere en kule som plantes i hodet på en palestinsk selvmordsterroristrotte!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...