Razorlight Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Denne: En Pondus-plakat kjøpt på Rockheim i Trondheim. Endret 30. januar 2011 av dreaMz Lenke til kommentar
freedomwriter Skrevet 30. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2011 Før hadde jeg Beatles, Pink Floyd og American History X plakat. Nå er det kun et styggt rom med det periodiske system :!: Ånei, hadde aldri i livet fått sove med det periodiske systemet på soveromsveggen! haha.. ville nevne et bilde jeg alltid har hatt i stua, en eller annen dame som sitter i et badekar også noen gloser om hvor flott livet er og at hu har fått ny maskara og drikker vin, merkelig bilde men det har hengt der så lenge jeg kan huske Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) feilpost Endret 30. januar 2011 av dreaMz Lenke til kommentar
slundp7 Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Kjøpte dette nettopp fra en norsk nettbutikk, vi er veldig fornøyde! Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 13. mars 2011 Del Skrevet 13. mars 2011 Et tre jeg har laget selv. Og et såntskal jeg definitivt ha. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 (endret) *Bilde* Kjøpte dette nettopp fra en norsk nettbutikk, vi er veldig fornøyde! Det skal være 1-2 cm mer avstand mellom bildene. Ta dem ned og gjør jobben på nytt. Nei, så dum jeg er. Jeg ser jo nå at det står Artbits i hjørnet, så det er antakelig ikke du som har hengt opp bildene. Endret 14. mars 2011 av Zarac Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har faktisk ingenting. Bare hvite vegger, ser ikke grunn til å ha noe heller. Minimalisme er jo inn. Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har to Beatles plakater, en Jim Morrison/ The Doors plakat, en Pink Floyd plakat, en Bob Dylan plakat og en plaket som viser musikere som døde da de var 27 år (Jim Morrison, Jimi Hendrix, Janis Joplin, Brian Jones og Kurt Cobain). Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har faktisk ingenting. Bare hvite vegger, ser ikke grunn til å ha noe heller. Minimalisme er jo inn. Trives du i sykehuset ditt da? Fatter ikke hvorfor alt skal være så hvitt hele tiden. Booooring. Lenke til kommentar
Koonlani Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har et stort bilde av meg innrammet i glass(selvdigger). Sleeping beauties som jeg fikk til bursdagen av min bror: The ace of spades(hang der før, måtte lage plass til jentene): Har faktisk en 'Dragon scimitar' fra spillet Runescape, som ble laget på sløyden på barneskolen, ganske fet i grunn! Et mindre bilde av meg og min hund, 2-3 capser og noe uinteressant.. 1 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Har faktisk ingenting. Bare hvite vegger, ser ikke grunn til å ha noe heller. Minimalisme er jo inn. Trives du i sykehuset ditt da? Fatter ikke hvorfor alt skal være så hvitt hele tiden. Booooring. Hehe, har faktisk fått det påpekt. Nei, vet ikke egentlig kanskje det hadde vært fint med noe på veggen, kanskje ikke. Har ikke problemer med det sånn som det er nå. Har så mye drit stående rundt at de hvite veggene gjør det litt mer luftig. Verste som finnes må jo være folk med vegger tappesert av bilder å plakater og alskens nips stående rundt på det som er av hyller og karmer. En mellomting er fint. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Et par bilder, et skateboard deck, Terning med wounder-baum, og 2 speil. Kunne ha fått tak i en Plumbo plakat, som hang i byen her jeg bodde, men når jeg kom ned dagen etter konserten var den borte Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Noen musikkplakater, et par bilder og et maleri. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 To stykk plakater av Requiem for a Dream og Gears of War som jeg gjerne skulle hatt ramme eller i det minste skikkelig oppheng til. Har også tre stykk BioShock-plakater som blir hengt opp når jeg finner passende ramme. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Et par calsberg plakater som min far vant i et lotteri for haugevis av år siden, noen bilder jeg selv har tatt og hengt opp, og en god samling av daily doodles Lenke til kommentar
TMB Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Har også tre stykk BioShock-plakater som blir hengt opp når jeg finner passende ramme. Do want! Hvor kjøpte/skaffet du disse? Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 De fulgte med BioShock 2 Special Edition og ser for ordens skyld slik ut: Lenke til kommentar
Vaffel1989 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Et lite maleri med to ender på et skateboard, og bilde av times square Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå