Misantropen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Men hvem gidder betale 5000 for denne når man hvert øyeblikk kan få en LG Optimus 2x noen hundrelapper billigere og med mye råere hardware? Lenke til kommentar
Androod Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Igjen, hvem pøkk bryr seg om kameraet.. Kongetelefon. @Ruva.. det kan være dårlig speaker fra produksjonen. Lenke til kommentar
Revelar Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Når er denne telefonen å oppdrive i nettbutikk / butikk? Finner den ikke på nett... Komplett hadde en ordrelinje med "Samsung Nexus S" som skulle komme inn på lager 3. Mars? Denne ble fjernet dagen etter... Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) @Revelar Mange som selger den på finn.no Ellers så har jo ludo den inne http://www.ludomegastore.no/PartDetail.aspx?q=p:10500120 Endret 4. februar 2011 av ironman666 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ludo er ganske dyre, prisjakt.no har priser fra 4750: http://www.prisjakt.no/product.php?p=790882 Lenke til kommentar
Revelar Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Er det ingen som har anskaffet denne telefonen som vill si noen ord? Burde man vente på LG sin Optimus? Synes det var rart at ingen av de store nettbutikkene hadde fått inn telefonen... Lenke til kommentar
Snowjogg79 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg skjønner ikke helt hvorfor Amobil henger seg så veldig opp i denne såkalte hovedmenyen. Er det noen som noen gang har brukt denne som hovedmeny? Det er jo dette startskjermen er til, og her er det jo ingen ting som fungerer så raskt som på Android... "Hovedmenyen" som det blir kalt er jo nesten et sted du kun henter applikasjonen for førstegangs bruk. Så tilordner du den et raskt start sted fra hvor du vil. Mulig det bare er jeg som ønsker å vinkle det positivt, men klarer bare ikke å se problemet. Lenke til kommentar
Riccardo Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg prøvde den Norske versonen i går på en Mobil event for telefonselgere. Dette var S-LCD versonen, som angivelig er den som kommer til Norge og ikke SAMOLED! Jeg var i utganspunktet skuffet da jeg hørte det, men da jeg fikk teste den så skjønte jeg at det er ingen nedgradering i det hele tatt! Skjermen har nesten like klare farger som "smeller", men den har i tillegg fordelene fra LCD som mer lysstyrke og ser skarpere ut! -Virkelig imponerende! For øvrig var den mye mer responsiv enn jeg trodde den vil være (Har prøvd 2.3 (Beta) på min N1, men ble ikke så veldig imponert, MIUI 2.2 føles mye mer responsivt). Men på Nexus S var 2.3 virkelig en forbedring. Liten artig kommentar: Jeg gikk inn og sjekket info om telefonen og der stod det 2.4 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Terningkast 4 og anbefalt? VG ruller ut 5 og henviser til Amobil-testen? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Ja hva er dette for noe? Feil karakter på VG Nett.. eller på Amobil? Lenke til kommentar
agent_cooper Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 Ja hva er dette for noe? Feil karakter på VG Nett.. eller på Amobil? VG sin test er basert på import-telefonen...med SAMOLED skjerm og greier, og de trekker dette frem også...jaja. Men, når kommer det test av Nexus S som selges i Norge? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Har denne mobilen hdmi eller ikke, står at den har micro-hdmi, men alle andre sier at den ikke har det =/ Skjønner ingenting nå jeg? Hvordan fungere hdmi på denne mobilen? Lenke til kommentar
JOERO Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Hei. Har Nexus virkelig ikke radio, eller er det en trykkleif i spec-en? Lenke til kommentar
Kristoffer_96 Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Har den Wifi hotspot? Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Ja, jeg bruker den ofte i bilen som tråløst punkt til min Ipad 2 Wifi Lenke til kommentar
Arsa Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 Har denne mobilen og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. november 2011 Del Skrevet 19. november 2011 Noen som har en dockingstasjon å anbefale til denne? Trenger egentlig bare en enkel stand hvor den kan lade. Har nettopp kjøpt mobilen brukt, og aldri vært borti verre batteritid, så trenger å kunne komfortabelt lade mobilen hvert eneste sekund jeg er hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg