Gå til innhold

Xbox chipping/modding?

Boosas

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en gammel xbox 360 liggende, den er så simpel som overhode mulig. Jeg fikk ingen harddisk med den når jeg kjøpte den, for å kunne lagre saved games så må jeg bruke en minnibrikke på 32mb :p

Er litt usikker på opp dette er lov å prate om i forhold til reglene i forumet, hvis dette blir galt så er det vel bare å slette eller stenge innlegget.

Så nå for tiden lurer jeg på om jeg skal chippe min xbox, jeg ønsker å kunne spille enten via utbrente dvd-er eller via en ekstern harddisk. Jeg vil bare si nå at jeg vet konsekvensene med å bli bannet fra xbox-live, dette vil ikke være ett problem for meg.

Jeg er ganske nybegynner på dette området, jeg er ute etter den mest lønnsomme metoden, og jeg ønsker egentlig ikke å kjøpe noe ekstra deler til min xbox.

Jeg har letet litt rundt å har funnet ut at det er mulig å flashe den via en PC?

Vil dette tilfredstille mine krav? Er det mulig da å brenne ut dvd'er hentet fra "backup-spill" som er spillbare. Trenger jeg noe spesiel type dvd-brenner, hva slags fil type skal den bli brent ut i?

Det største ønsket er egentlig å ha en vanlig ekstern harddisk med usb2.0 som jeg kan legge "backup-spillimages" på, er dette mulig?

kanskje litt mange spørsmål, har dere noen fine guidet så link dem gjerne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...