Boosas Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei, jeg har en gammel xbox 360 liggende, den er så simpel som overhode mulig. Jeg fikk ingen harddisk med den når jeg kjøpte den, for å kunne lagre saved games så må jeg bruke en minnibrikke på 32mb Er litt usikker på opp dette er lov å prate om i forhold til reglene i forumet, hvis dette blir galt så er det vel bare å slette eller stenge innlegget. Så nå for tiden lurer jeg på om jeg skal chippe min xbox, jeg ønsker å kunne spille enten via utbrente dvd-er eller via en ekstern harddisk. Jeg vil bare si nå at jeg vet konsekvensene med å bli bannet fra xbox-live, dette vil ikke være ett problem for meg. Jeg er ganske nybegynner på dette området, jeg er ute etter den mest lønnsomme metoden, og jeg ønsker egentlig ikke å kjøpe noe ekstra deler til min xbox. Jeg har letet litt rundt å har funnet ut at det er mulig å flashe den via en PC? Vil dette tilfredstille mine krav? Er det mulig da å brenne ut dvd'er hentet fra "backup-spill" som er spillbare. Trenger jeg noe spesiel type dvd-brenner, hva slags fil type skal den bli brent ut i? Det største ønsket er egentlig å ha en vanlig ekstern harddisk med usb2.0 som jeg kan legge "backup-spillimages" på, er dette mulig? kanskje litt mange spørsmål, har dere noen fine guidet så link dem gjerne Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) les igjennom den tråden som du finner rett nedenfor her og du får svar på det meste. Endret 28. januar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå