trondbue Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Har et Hercules Smart TV stereo kort som har fungert helt fint frem til i dag da jeg tenkte å se Morse på det. Programmet ville absolut ikke over på vanlig antenne. Da jeg kom inn sto det på cabel tv. Jeg trykkte på knappen for å skifte inngang og den gikk som normalt på Video1. Men når jeg trykte videre gikk den bare tilbake til Video1 og ikke videre til SVideo og deretter til vanlig antenne som normalt. Noe mærkelig var også at Video1 ikke hadde blå skjerm som vanlig men den sprakingen som er deer når du ikke får inn noe på antennen og når jeg koblet kamerate inn på Video1 kom det ikke noe blide som normalt. På en eller annen måte fikk jeg skiftet til vanlig antenne menn da kom denne meldingen: "PVCR.exe har generert en feil, og vil bli lukket av Windows. Du må starte programmet på nytt. Det oppretes en feillogg." Etter dette måtte jeg reinstalere programet for å få det til å virke men jeg kommer fortsatt ikke inn på vanlig antenne og jeg får ikke bilde på Video1. Derfor lurer jeg på om det kan ha vært noe med det lynet som har vært her de to siste dagene. Antennen står i vinduskarmen med vinduet åpent. Jeg har ikke mærket noen problemer med noe annet. Noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Har testet det i den gamle 200MHzen og Video funker i hvertfall der. Og den låser seg ikke på vanlig antenne men jeg får ikke testet om den virker på antenne siden nrk har funnet ut at man ikkew skal se på tv på denne tiden av døgnet! Skal teste i morgen men det ser ut til å være en feil med den andre pcen min da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå