Toalettet Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 halla. vet ikke om det ikke er lov å diskutere, men uans; er det noen som har prestige lobby til xbox 360 her? Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Er det prestige lobby som i "jeg jukser meg opp i rank"? I såfall, kom deg vekk din stusselige loser. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 uff. er så trist med sånne som jukser rank osv på multiplayer og ødelegger for andre, men tragisk er det også med sånne poster som det. no offence, men det er til offline altså, folkens. Jeg bare vil ha en "pre-view" på hvordan det er. Agreed,bas? Lenke til kommentar
bas Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Whatever floats your boat..... Men ikke tro at du lurer noen med bullshit unnskyldningen din. Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Tragiske unge Lenke til kommentar
eivind107 Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hva faen er galt med prestige lobby? Det ødlegger ikke for noen! 1000x mye værre med de som booster/ tryharder for og få seg nuken sin. Hadde dette vert den første gangen noen hadde lagd prestige lobby så syntes jeg han skulle bli hengt fordi han få alt ingen andre har etc. Men nå som spillet er så gammelt og "alle" har hacka seg noen prestiger oppover så syntes jeg det er greit. Har ikke gjort det selv, men vil gjerne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå