Gå til innhold

Problem med å joine noen venner på Black Ops.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg kan ikke joine alle vennene mine på black ops det kommer bare opp "Game session no longer available" når jeg skal joine. Kan fint joine de fleste vennene mine , men ikke med alle!-.- Vi kan fint joine hverandre på andre spill men ikke på black ops.

Noen som har forslag til hvordan jeg kan fikse det?

Takk :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Siden det funker greit på andre spill så er jeg ikke sikker, men en typisk grunn er at NAT settings er enten moderate eller strict (eller type "ettellerannet" på PS3), det skaper connection problemer mellom spillere. Når det er sagt er det heller ikke ukjent at enkelte spilleres nett rett og slett ikke kommuniserer veldig bra med hverandre. Noen ganger funker det å få en annen til hoste lobbyen eller og intviterer den som ellers aldri klarer å joine først, og når han da er inne (funker mange ganger), så joiner resten etter. Kan prøves i hvertfall.

Lenke til kommentar

Du burde endre NAT-typen din til åpen, da slepper du meldingen"Unable to connect to host", Bare gå inn på innstillengene til routeren din(Skriv ipadressen i web browsern), så går du til NAT å endrer denne til Disabled, hvist dette ikke er nok, går du til UpNp på samme sted, å endrer denne til Enabled. Håper det funker!

Lenke til kommentar

Du burde endre NAT-typen din til åpen, da slepper du meldingen"Unable to connect to host", Bare gå inn på innstillengene til routeren din(Skriv ipadressen i web browsern), så går du til NAT å endrer denne til Disabled, hvist dette ikke er nok, går du til UpNp på samme sted, å endrer denne til Enabled. Håper det funker!

Takk for svar.

Endret av kristian100595
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...