Gå til innhold

[Løst] Gratisprogram som lager .iso filer på over 1 GB

herdon

Hvilet program er best?  

1. 1. Hvilket program som lager .iso filer er best?

• Poweriso
      0
    • Isomagic
      0
    • ISO Burner/Free ISO burner
      0
    • Noe annet (skriv gjerne hvilken (altså uansett om den er gratis eller ikke))
      0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør legge fram målet ditt litt tydelegare. Eg anar ikkje kva du eigentleg prøvar å oppnå.

Deepburner kan lage ISO-filer.

men det kom mange ting den ikke klarte (og når det jeg prøvde å lage en .iso ut av var en kopiert cd, så teller nok det ganske mye).

"mange ting den ikke klarte" er veldig lite forklarande, og heng saman med første avsnitt. Lage ISO av kopiert CD? Det har eg da gjort mange gonger med ImgBurn, med ynskt resultat.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Du bør legge fram målet ditt litt tydelegare. Eg anar ikkje kva du eigentleg prøvar å oppnå.

Deepburner kan lage ISO-filer.

men det kom mange ting den ikke klarte (og når det jeg prøvde å lage en .iso ut av var en kopiert cd, så teller nok det ganske mye).

"mange ting den ikke klarte" er veldig lite forklarande, og heng saman med første avsnitt. Lage ISO av kopiert CD? Det har eg da gjort mange gonger med ImgBurn, med ynskt resultat.

Det jeg skal er å lage .iso filer av andre filer.

Det jeg mente med mange ting er at den ikke klarer og kopiere over til .iso filen eller noe slikt.

Lenke til kommentar

Eg trur du skal ta deg litt betre tid til å løyse problemet ditt. Deepburner kan gjere det du vil, og det er uttrykkeleg skildra i hjelpefila til Deepburner. Det er faktisk innhald i dei, skjønnar du.

Fant det ut (med hjelpefilen), den lages nå.

Tusen takk (ivertfall hvis det virker :))

Lenke til kommentar

Går helt fint til jeg har fått innstallert og prøver og spille det, da kommer det melding om at jeg skal sette inn riktig cd (har "satt inn cden" i den virtuelle pcen), men jeg tror ikke at det har noe med feil på isoen og gjøre, så tusen takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...