SKEB Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) I skjermkortet mitt er det ei lita vifte som bråker noe felt, akkurat som ei barber-maskin. Den blir stille når jeg legger fingern på vifta, så vet at det er denne. Funnet ut at den bråker bare når jeg spiller spill. Ei vifte som bråker (som om den skulle kommet bort i noe) når jeg gamer. nVidia xfx 8800gt. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre for å få stopp på denne lyden når eg gamer ;D Endret 28. januar 2011 av SKEB Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Rivatuner / evga presicion / set vifta på 100% , ikke auto. Nå kan du teste hastighetene selv. Suselyd/ viftelyd eller er det skikkelig bråk? Kan være kulelageret, med mindre lyden forsvinner pga du også stopper den når du tar på den. Uansett så er vel det kortet ment for teknisk museum nå, kan lett erstattes med et 460 til en høvding. Lenke til kommentar
SKEB Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Takk for tipset ps. Har vert innom det før men finner det ikke igjen, hvor finner jeg kontrollen til å skifte fra auto til 100% ? Windows 7 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Rivatuner og evga P er et program, hvilket har du? Lenke til kommentar
SKEB Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Har noe som heter speedfan :o vet ikke om det er noe bra Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Neieneinei EVGAPrecision.ZIP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå