Dernel Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 I audien min har jeg elektrisk kilmanlegg, som sluttet å virke her om dagen. Greia er at når jeg slår det på med manuell styring, så går ikke viften i det hele tatt, slik at det derfor ikke kommer verken kald eller varm luft. Det høres ut som viften prøver å starte, men at den ikke greier det. Har sjekket alle sikringene og det er ingen av dem som er gått. Så da lurer jeg på om det er noe jeg kan sjekke selv før jeg igjen kjører den ned på verkstedet? Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 hva med å sjekke vifta? Det går vel kanskje å koble den rett på strøm for å se om den i det hele tatt går rundt. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 mål på ledningene eller kontakten som går til vifta. Er alt ok der, så er vifta problemet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Kan være releet som er gåent også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå