skfiopwnfklw Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei Jeg har fått i oppgave å lage en egen sangtekst bestående av 2 vesr og 1 ref, MINST. Har ingen ideer, og har alt 3 sanger, men trenger 4 Har noen noe de har lagd selv en annen gang eller kommer på noe? Lenke til kommentar
War Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Mye mer info, hvem skal høre på? Hvor skal den synges? Av hvem? Katrgori? Humor? Lenke til kommentar
skfiopwnfklw Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 gjerne humor. Er en oppgave jeg holder på med på skolen. læreren skal høre. Kan handle om hva som helst. Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Arne går mot døra, litt modifiserte sangtekster for å unngå mistanke om juks: Trond går mot døra Tenker tanker han ha tenkt tusen ganger fra før av Er som vanlig kledd i svart Et blekt, blekt ansikt med en matchende bart En matchende bart Trappa virker jævlig lang Trond nynner på en depressiv sang nede venter nok en dør Før jeg når den, tenker Trond Er jeg sikker på jeg dør Hva er meninga med livet grubler Trond Men stakkars før han finner svaret snubler Trond trappetrinn for trappetrinn, han brekker stadig ben og vips der knuses ansiktet, nå ekke Trond noe særlig pen nakken brekker i med et touchmett brekk og hjernen tyter ut av en diger sprekk begge øya sretter ut Ånei tenker Trond Jeg ser ikke ut Er det bare stjærner som ble nektet å skinne Men han lever for altid i en sang for et lite barn på fire hadde gleden av å finne et mishandlet lik i en trappeoppgang Trond fikk ei lov å leve Men om en stakkars liten unge på bare fire år som sikker ja til en stille han får sjelelige sår men bTrondt bare smilte det var bedre enn på tv Lenke til kommentar
skfiopwnfklw Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Eneste forskjell er at du bytta ut arne med trond... -.- trenger noe litt bedre enn det dessverre Lenke til kommentar
Sickmyduck Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Brigg, litt modifiserte sangtekster for å unngå mistanke om juks: Det var en skvær gæren pop-tulling Som skulle ut etter brygg Han skulle visst ut etter brygg Han skulle visst ut etter brygg, etter brygg Etter øve-øl, tralla-lala Han skulle visst ut etter brygg Til konen hans kom det en ung bekjent Mens mannen var ute etter brygg Mens mannen var ute etter brygg Mens mannen var ute etter brygg, etter brygg Etter øve-øl, tralla-lala Mens mannen var ute etter brygg Så pulte han konen med tissen sin Fordi han var klar for et ligg Mens mannen var ute etter brygg Mens mannen var ute etter brygg, etter brygg Etter øve-øl, tralla-lala Mens mannen var ute etter brygg De lå der og pulte i sengen sin Og så tok de begge en sigg Det smaker godt etter et ligg Og mannen var ute etter brygg, etter brygg Etter øve-øl, tralla-lala Ja, mannen var ute etter brygg Moralen her i vår vise er At puling er skikkelig digg Men diggest av alt er jo brygg Så mannen var ute etter brygg, etter brygg Etter øve-øl, tralla-lala Ja, mannen var ute etter brygg Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Søk etter inspirasjon. Call on Me eller My Boobs are Okay er overkommelig å etterligne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå