Kamelotjenta Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Heaven; jeg skulle gjerne ha gått den veien, men har allerede solgt 450D Du må jo ikke gå for 7D, 550D og 60D har neste4n samme bildekvalitet til lavere pris. Joda, jeg går for 7D. 550D tar ikke nok bilder per sekund (3,7), og kommer ikke til å holde under konserter - hvertfall ikke for meg. Det samme gjelder for 60D, som i tillegg har et mindre robust hus. For ikke å snakke om AF-systemet Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Heaven; jeg skulle gjerne ha gått den veien, men har allerede solgt 450D Du må jo ikke gå for 7D, 550D og 60D har neste4n samme bildekvalitet til lavere pris. Joda, jeg går for 7D. 550D tar ikke nok bilder per sekund (3,7), og kommer ikke til å holde under konserter - hvertfall ikke for meg. Det samme gjelder for 60D, som i tillegg har et mindre robust hus. For ikke å snakke om AF-systemet Jeg tror (les: er sikker) du vil bli veldig fornøyd jeg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå