cowboy bob Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Hei hvis man kjører jorden rundt i en BMW, hvor mange lysår vil det ta å kjøre helt rundt? Kjører i 80 kilometer da det er gjennomsnittlig fartsgrense. edit: la til avstemning Endret 28. januar 2011 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvilken rute skal du ta? Hvordan skal du kjøre over havene du møter på? Hvor mange pauser skal du ta underveis, og hvor lenge skal pausene vare? Vi må ha slik informasjon tilgjengelig før vi kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og ikke minst modellen på bmwen og hvor mange minutt det er i en breddegrad. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Og ikke minst modellen på bmwen og hvor mange minutt det er i en breddegrad. Ah, selvfølgelig. Glemte å nevne det der! Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har reknet litt på det, fant ut at du kom til å bruke ca 140 km. Men det kommer naturligvis an på luftmotstanden. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gitt at du kjører rundt ekvator på veien som ikke eksisterer der, så er det ca. 0,000000000134 lysår rundt jorden. Give or take a few. Hadde samme spørsmål, men med romferge på en prøve en gang i tiden... Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Skal du følge veiene, eller kjører du rett frem rundt ekvator? EDIT: Oog.. hvorfor regne i lysår? Endret 28. januar 2011 av Mokko Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Dette kan umulig være et seriøst spørsmål Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Hei sorry for atte jeg glemte å svare. Tusen takk for alle svar, selv om noen bare var spørsmål. Synes det ble litt mange spørsmål så "tidlig på dagen", så tror atte jeg svarer på dem seinere. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hva har bilmerke og hastighet med saken å gjøre? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 7. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2011 Vil dere skal vite at jeg er gangsta siden jeg kjører BMW. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det tar 5. Neida. Men wtf, jeg leser spørsmålet som: Hei hvis man kjører jorden rundt i en BMW, hvor mange 9,46 billioner km vil det ta å kjøre helt rundt? Kjører i 80 kilometer da det er gjennomsnittlig fartsgrense. Endret 8. februar 2011 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare jeg som blir forvirret av at folk blander km og km/t? Det er to helt forskjellige benevninger. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Antar TS mener km/h, og at man dermed kan finne tidsbruken han gjør dette kunststykket på. I tillegg til lengden han tilbakelegger, gitt i lysår. Lysår er selvsagt like ubrukelig for folk flest når det kommer til slike lengder som nanometer. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Et lysår er et lengdemål. Endret 8. februar 2011 av ^fmj 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå