Gå til innhold

Erfaring med å selge eller kjøpe noe på ****?

Gjest Slettet+9812387

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812387
Hei,
Er de noen som har erfaring med å selge eller kjøpe bruke spill på ****** ? 

Endret av Slettet+9812387
Gjenopprettet slettet innhold
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å så billig triks. Opprette en bruker bare for å lage en tråd som skaffer besøkende til nettsiden nupe2.gif

Du kunne jo prøvd å dekke til brukernavnet da. '***' er vel ikke tilfeldigvis '****'? Sannsynligvis.

Rapportert.

Endret av Hårek
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387

Hvis dette hadde vært et triks så hadde jeg selvsagt gjort som du sier, men siden dette er for å få tilbakemeldinger på hva folk synes, så er det fair av meg å skrive under med riktig informasjon.

Kom med kommentarer og tips til ting som vi kan endre for å gjøre siden bedre for brukere. smile.gif
Alle innspill tas imot. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387

*** er kun en formidlingsside for brukere som ønsker å kjøre eller selge spill. Når man klikker inn på et spill, får man alltid opp den billigste selgeren for dette spillet.

Er dette alikevel for dyrt kan man legge inn et bud smile.gif 

Lenke til kommentar
Hvis dette hadde vært et triks så hadde jeg selvsagt gjort som du sier, men siden dette er for å få tilbakemeldinger på hva folk synes, så er det fair av meg å skrive under med riktig informasjon.

Kom med kommentarer og tips til ting som vi kan endre for å gjøre siden bedre for brukere. :)

Alle innspill tas imot.

Og du opplyste ikke om at du jobbet der i første innlegg fordi?

Lenke til kommentar

Batman: Arkham Asylum koster 30,- mere nytt på platakompaniet :o

****er kun en formidlingsside for brukere som ønsker å kjøre eller selge spill. Når man klikker inn på et spill, får man alltid opp den billigste selgeren for dette spillet.

Er dette alikevel for dyrt kan man legge inn et bud smile.gif

Ahh. Jeg så ikke det med en gang wink.gif Endret av Hårek
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387
Og du opplyste ikke om at du jobbet der i første innlegg fordi?

Ingen gjennomtenkt grunn egentlig.

Jeg er på jakt etter tilbakemeldinger, ikke promotering og skryting av hvor jeg jobber. smile.gif

Så, har du noen tilbakemeldinger på emne? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387
har man garanti når man kjøper noe her?
og jeg forstår ikke. jeg finner ingen kjøp nå knapp,,,
Hei,
Dette er kun en annonse side, se på dette lik finn.no.
Eneste forskjellen er at vi også har lagt inn et bud system som gjør det mulig for deg å tilby andre priser uten å kontakte selger direkte.

Vi har for det meste privatpersoner som selger sine bruke spill. Alle kjøp er alikevel regulert i forhold til kjøpsloven. 

Lenke til kommentar

Hei.

Har kjøpt og solgt et par spill der nå.

Har for det meste bare positive ting å si om siden.

Men det jeg synes mangler er at begge parter kan ta kontakt når partene har blitt enige.

For slik jeg har forstått det så har ikke kjøperen (ihverfall ved akseptert bud) mulighet til å kontakte selgeren. Dette har vært et problem for meg, da jeg ikke har blitt kontaktet av selgeren, og dermed har det ikke blitt noe av kjøpet.

Men ved et salg derimot så får man opplysninger fra kjøperen slik at man kan ta kontakt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...