DustinWaterproof Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei, Jeg har en takmontert Epson EH-TW2900 som jeg er veldig fornøyd med. Stua blir brukt som stue og hjemmekino, og prosjektoren henger med baksiden mot en yttervegg. I stua er det også en peisovn, som vi liker å bruke på kalde vinterdager, noe som medfører at det blir ganske varmt i rommet langs taket. Luftinntaket på EH-TW2900 er bak (altså mot yttervegg), så jeg tenkte følgende ; Lage et luftinntak til prosjektor via yttervegg, men som kan stenges når prosjektor ikke er i bruk, slik at kald luft ikke siver inn. Bør helst være manuell, slik at det ikke blir noe ekstra viftestøy. Er det noen som har erfaringer med dette, evt anbefalinger å komme med? Jeg er usikker på hva jeg kan bruke for å lage en slik luftekanal... Mvh, Simen aka Dustin Waterproof. Lenke til kommentar
DustinWaterproof Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Ingen? Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Du tenker igjennom yttervegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå