vekten Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Denne nye pluggen synes jeg er en dårlig ide. Skal vi nå begynne å kjøpe inn disse pluggene, demonter de gamle montere de nye og hva med minnepinner. Dette er et designproblem som burde vært løst når USB standarden ble satt opp. Skulle en slik ny plugg funger måtte alle som lager USB utstyr montere denne pluggen på alt nytt som blir lagd. Men som enkelte sier er det betenkelig svakhet med denne mekaniske løsningen! Lenke til kommentar
xantarion Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Huff.. Livet er hardt. Tenk å måtte prøve å sette i en USBkontakt TO ganger. Tre ganger; man setter den først riktig (men tror det er feil), deretter snur man og prøver feil vei (mye tid går med her ettersom man er sikkert på at dette er riktig vei...) for så til slutt å innse at man hadde den riktig vei ved første forsøk.. Håpløst design! Designet skulle f.eks. hatt en "L" form (slik som sata-kontaktene har) Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 L formet ? hadde det hjulpet bak et mørkt kabinett ? Nei, drit i hele USB forbredelsen. Den er slik den er. Ferdig med det ! I verste fall kan du huske hvilken vei den skal. Ikke vanskelig det. Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Det fins da virkelig større irritasjonsmomenter enn dette her? 1 Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Visste ikke at folk virkelig kunne koke over av en så liten bagatell.. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva er problemet? 99% av Pcer har USB porten samme vei, og nesten alle USB kontakter har et merke/bilde på den siden av kontakten som skal vende opp... Dette er et så lite problem at det er flaut at folk bruker penger og tiden sin på å forske og utvikle for det... Hvis dette er et så stort problem burde man kanskje heller ha utviklet en bedre plugg i starten av USB sitt liv Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Kan være irriterende hvis du må inn med en USB-plugg der det er trangt. For eksempel bak PCen inni et skap. Er vel ikke det verste problemet med at man må snu minnepennen en gang ekstra. Mange har vel godt av å få litt ekstra mosjon... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 First world problems? ... Jada, designet kunne vært bedre til å begynne med, men det må vel holde med om vi blir enige om en farge vi kan bruke på en av kontaktsidene så det blir enklere å se hvilken side som alltid skal stå opp f.eks. -Stigma Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva med å bare snu pluggen når den ikke går inn på første forsøk? HAr funket for meg i ganske mange år. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hva med å bare snu pluggen når den ikke går inn på første forsøk? HAr funket for meg i ganske mange år. noen har de sikker så trangt bak pcen at man ikke får til å snu pluggen. Man må dra ut hele kabelen og så forsøke på nytt , i håp om at det blir rett vei denne gangen. det blir ikke letere hvis man ikke husket/la merke til hvilken vei de ble tredd inn første gangen. og så der det et poeng å kunne se hvilken vei den settes inn Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg trenger noe som gjør at jeg ikke setter USBpinnen inn i nettverkskontakten :\ Briller? Jeg har hodelykt for å plugge inn ting bak PCn hehe. Må inrømme at USB plager meg litt. Det er jo ikke bare det at man må jobbe med å plugge inn ting, men også risikoen for å ødelegge noe om man må bruke litt makt. Hodelykt foran PCn? Er du snill of legger ut et bilde av dette? Dersom jeg hadde satt meg ned med hodelykt foran PCn tror jeg det hadde vært å gå over noen grenser Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Spiller vel ingen rolle hvilket lys du bruker. Bruker selv mobiltelefonen, men hodelykt er sikkert praktisk det, så lenge du gidder å ta den på deg Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor presser folk kontakta inn når den ikke passer? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fordi menn ikke greier å innse nederlaget ved å prøve å putte den inn feil vei. 1 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Fordi menn ikke greier å innse nederlaget ved å prøve å putte den inn feil vei. Dårlig erfaring? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Hvorfor presser folk kontakta inn når den ikke passer? Når man etter 3 eller 4 forsøket ikke klare å få inn kontakten begynner man å lure på om den ikke er bare treg og bruker lit makt for teste ut dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå