DementedAlbino Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har nylig fått en ny iPod på garantien da den gamle tok kvelden. I mellomtiden har jeg samtidig formatert pcen her hjemme, så alle programmer og spill som var overført til iTunes fra iPod er nå borte. Under historikken på min konto ser jeg jo fint hvilke spill jeg har kjøpt og betalt for, men når jeg nå vil hente de ned på nytt i itunes må jeg tydeligvis kjøpe på nytt. Er der ingen tilknytning i iTunes måt hva jeg alt har kjøpt slik at dette blir registrert og jeg kan hente ned spillene på nytt uten å måtte betale på nytt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812387 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) - Endret 19. mai 2015 av Slettet+9812387 Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Man kan ikke gjøre dette med sanger, men det skal gå bra med programmer. Neste gang så kan det være lurt å ta backup Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Denne artikkelen fra 2006 sier at man kan laste ned all musikken man har kjøpt en gang til: http://thecontent.wordpress.com/2006/05/24/itunes-lets-people-re-download-all-your-music-once/ Spørs om det virker lenger, men kanskje det er verdt et forsøk? Du får sikkert en preken om å sikkerhetskopiere biblioteket ditt uansett Edit: Glemte et ord Edit2: En gang gjelder selvsagt musikk/media, ikke apps Endret 28. januar 2011 av PL610 Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg var i samme situasjon og ved installering av enkelte program fikk jeg ikke opp melding om at jeg allerede hadde kjøpt programmet, selv om jeg brukte samme konto som jeg hadde kjøpt programmene med. Disse programmene ble jeg belastet for på nytt. Under historikken over installerte apps valgte jeg å rapportere visa-belastningene som et problem og fikk tilbake pengene. Selv om det ikke er apples ansvar om man gjør "feilen" jeg gjorde. Lenke til kommentar
joaacn Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har kjøpt noen apps til iPhonen min, og når jeg skulle laste det ned på nytt så kom det opp at jeg allerede hadde kjøpt appen. det er min erfaring med det. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 I iTunes finnes det en knapp som heter "søk etter tilgjengelige nedlastinger". Denne sjekker kontoen din for kjøpt stuff og laster det eventuelt ned hvis iTunes ikke finner stuffet i ditt bibliotek. Ikke alltid det funker for apps, men du kan kontakte Apple som kan "nullstille" hentede-kjøp-kontoen din (sært ord. Neppe riktig. Gets the point?) slik at du neste gang du klikker på knappen vil få ned alle apps du har kjøpt til iTunes-biblioteket ditt. (Apple kan gjøre dette en gang i året, såvidt jeg husker) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå