Substitute Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Som de aller fleste har sett så er det en pågående fotokonkurranse på Noroff der du kan vinne et 5D (mk 1?) kamera samt en tur til New York. Jeg tenkte at det kunne jo vært en god ide å vært med på, men så går jeg inn på bidragsoversikt og ser hva folk har levert inn. Ser at lederbildet er et barn på cellegiftkur som har fått mye mer stemmer enn alle de andre, bildet er en ok komposisjon. Men viktigst av alt, det applerer til følelsene i folk. Kanskje på samme måte som Lano ungen. Ikke lett å konkurrere mot noe sånn. Jeg tenker at skal jeg være med så må jeg finne noe som appelerer til følelsene i folk. Bilde nr2 er ikke engang et bilde, men en tegning, så jeg tror det blir diskvalifisert fra konkurransen. Endret 28. januar 2011 av Substitute Lenke til kommentar
jacoobholm Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Bilde nr2 er ikke engang et bilde, men en tegning, så jeg tror det blir diskvalifisert fra konkurransen. Ser ut som et bilde for meg, men er klart litt photoshop med i bildet. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Bilde nr2 er ikke engang et bilde, men en tegning, så jeg tror det blir diskvalifisert fra konkurransen. Ser ut som et bilde for meg, men er klart litt photoshop med i bildet. De fjernet det bildet, så tydelig var de enig at det ikke passet inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå