zvein Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Hei. Som emnet sier, trenger jeg å få tak i en datakabel fra Nokia, av typen CA-42 eller DKU-5. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette i dag, eller i morgen? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 har en CA-42 liggende, hvor holder du til? Lenke til kommentar
zvein Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 har en CA-42 liggende, hvor holder du til? Oppegård rett utenfor Oslo, men er mobil, så hadde ikke vært problem å møte deg et sted. Alt er relativt selvsagt. Hva tenker du deg i pris for den? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg holder til I Drammen, så det er jo et stykke da. vil du beholde den, eller trenger du bare å bruke den? Lenke til kommentar
zvein Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Tja, trenger ikke å beholde den, men siden jeg må klippe i den og den ikke fungerer som en datakabel for Nokia etterpå, tviler jeg du vil ha den igjen, med mindre du har en Seagate disk du skal redde. Må reflashe firmware på en 7200.11 Seagatedisk, og da trenger jeg en USB-TTL kabel, og CA-42 er en slik kabel. Kan evt. komme til Drammen i morgen hvis det passer, og du vil kvitte deg med kabelen til en fornuftig sum Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Dette er den typen ting som er veldig kjekt å ha, men som ikke er verdt noe i ren pengeverdi. Hvis problemet ditt primært er at du trenger den kjappt, kan du få min mot prisen for en ny en, ser ut til å være 50-100 kr ink frakt. Lenke til kommentar
zvein Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. januar 2011 Det er akkurat det jeg mener også. Kjekt å ha, men ellers verdiløs. Jeg betaler gjerne 100 kr for kabelen, og kan hente i morgen. Hadde brukt 100 kr på å få ny kabel fra utlandet uansett, men så er det denne leveringstiden, og han som eier disken skulle hatt ut data helst før søndag, så da er det jo ikke så mye annet å gjøre. Tar vi resten på PM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå