halaa Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) bilder går rett inn. ord må en omvei. sang og klang går rett inn. bokstavene må en omvei. innom i hausen defor anstrengende. til nød plakatskrift, men helst ikke. Hva handler denne tekst/dikten om? Ja, jeg veit skolejobben må en gjøre sølv. satt og googla på nette i over en time,men finner ingen info. leste den flere ganger, men hjalp ikke det heller. kjønner ikke hva den handler om. er ikke så farlig om jeg ikke finnet ut hva den handler om, men vil helst finne det ut. Endret 28. januar 2011 av halaa Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Dette kan f eks handle om at det er lettere å lære noe du ser og hører, enn om du leser det samme. Men kan sjølsagt tolkes både "smalere" og "bredere" enn min tolkning. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 takk for svar hadde en slik tanke jeg og. men budskapet da? kan noen gjette det? Lenke til kommentar
Læremester Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 "Hvordan gjøre læreprosessen mer effekiv." Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå