SD88 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hei. Har hatt en Alpine 9887R nå en stund, men jeg sliter med å finne ut hvordan man skifter mellom balance og fader, har prøv å trykke på alle knappene på spilleren, men får det ikke til. Er det ikke mulig å regulere fader på denne spilleren? Hvis mulig, hvordan? Begynner å bli gal av å ha 90% av lyden fremme =( Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det står vel i brukermanualen Men hvis du blir gal av å ha lyden foran, så er det enten noe galt med deg, ellers så har du noe skikkelig dritt montert foran i bilen, for vi er nå engang skapt sånn at det mest naturlige er å ha lyden på hver sider foran. Du snur vel ikke ryggen til hvis du er på konsert feks? Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Jeg har kikket på brukermanualen og gjort det som står der, men når jeg trykker på knappen så går den ikke over til fader, den bare står på balance, og når jeg da trykker en gang til (slik det står i manualen at jeg skal gjøre), så hopper den bare videre til noe annet. Lyden fremme er bra, men er fint å ha litt lyd bak også Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 trykk deg frem til balance, så høyre/venstre, eller opp/ned Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Har denda ikke prøvd Opp/Nedd, men tviler på at dette fungere, jeg har ingen venstre/høyre knapper på spilleren, bortsett fra de man bruker til å skifte album og sang med, men har prøvd med disse og det fungerte ikke. Har også prøvd å snurre volum hjulet i alle rettninger, også prøvd å presse det INN, men nei, skjer ikke dritt. Skal prøve å trykke hjulet opp for å se om det fungerer, men tviler på det. Begynner å tvile på om det er mulig regulere fader i det hele tatt... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hei! Virker som om spilleren din er i "pro mode" , husker ikke helt hva det heter men det er at du har mulighet for aktiv deling, tidskomp på 6 kanaler og diverse, så viss du er en vanlig bruker så vil du ikke få bruk for dette. Står i manuelen hvordan du endrer på dette men det er en bryter enten på siden av spilelren eller på baksiden. Switch over denne og prøv igjen. Har du btw koblet til forsterker på linjeutgangen på spilleren? Da kan det være en årsak til dårlig lyd, om "pro mode" er aktivert og delefilter ligger inne .. men prøv å switch over bryteren så tenker jeg det ordner seg. Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Takk bjaa, men spilleren er solgt. Tok kontakt med personen jeg kjøpte spilleren av, men han hadde ikke peiling på hvordan man endret fader, tok så kontakt med flere stereo butikker, og utrolig nok var det ingen som fant løsningen på dette(merkelig). Ble lei av dette, så jeg solgte spilleren, synd da det var en utrolig bra spiller på alle punkter, men spilleren var nok altfor komplisert til mitt bruk. Jeg vet fortsatt ikke den dag i dag hvordan man anderer fader på spilleren, kanskje det du skriver over fungerer, men jeg har kjøpt meg en ny Pioneer spiller i samme klasse, og er stor fornøyd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå