Deneb Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei! Bruker min gamle windows HD til min ødelagte laptop i et gammelt eksternt HD case, noe som i og for seg er greit - men jeg trenger jo f.eks ikke windows filene eller programmene nå som jeg bruker denne som ekstern HD. What to do? Lenke til kommentar
blinc Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Skjønner ikke helt problemet. Bare å slette alle filer du ikke vil ha det. Evt formatere/kill disken på nytt for å "åpne" pagefila. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jepp, bare slett det. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Bare å slette manuelt altså? Takk for svar - vanligvis er jo dette en idiotløsning så vegret meg litt mot det. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Som sagt, kan hende pagefile eller hiberfile ikke lar seg slette manuelt via windows, men en formatering eller bruk av et ikke-windows OS burde la deg gjøre dette uten problemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå