Xiffic Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Heisann! Jeg har planer om å kjøpe nytt skjermkort nå i sommer, men det er en stund siden sist jeg handla skjermkort og jeg vet egentlig ganske lite om skjermkortene som er ute på "markedet" nå... * Jeg er ute etter et skjermkort som vil klare de nye spillene ganske greit... (f.eks Half Life 2...?) * Som har en rimelig pris... * Og som har "få" problemer (drivere f.eks...?) Takk! Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg har ikke skjekket ligningen din så jeg vet ikke hva du mener med rimelig pris. Oppgi en makspris! :wink: Lenke til kommentar
Xiffic Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Ok...! Jeg tenker sånn ca. 2500 kr... Men vil gjerne vite om skjermkort over den prisen også... Lenke til kommentar
White Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Da ville jeg ventet til hl2 kommer og håpe ATI-9800pro har sunket litt i pris. Det var dette kortet valve kjørte spillet på under E3 messen og det gikk utrolig bra Alternativt kan du jo alltis gå for et 9700pro som koster 2,850 på pcmax nå (ikke så store forskjeller på ytelse), men jeg ville ikke gått for noen kort under denne prisklassen med tanke på de spilla som kommer i framtiden. Nå står det riktignok at spillet skal kunne kjøre på mye "dårligere" kort enn disse, men det blir selvfølgelig på bekostning av herlig eye candy Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Da ville jeg ventet til hl2 kommer og håpe ATI-9800pro har sunket litt i pris. Det var dette kortet valve kjørte spillet på under E3 messen og det gikk utrolig bra Alternativt kan du jo alltis gå for et 9700pro som koster 2,850 på pcmax nå (ikke så store forskjeller på ytelse), men jeg ville ikke gått for noen kort under denne prisklassen med tanke på de spilla som kommer i framtiden. Nå står det riktignok at spillet skal kunne kjøre på mye "dårligere" kort enn disse, men det blir selvfølgelig på bekostning av herlig eye candy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå