Substitute Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Et snev av paranoia har grepet oss... Ja jeg ønsker en makuleringingsmaskin som skal være billig og grei. Har aldri hatt en slik før så aner ikke hva en skal se etter eller hvor mye de skal koste. Ønsker tips om produkter og hvor du finner de. Ser de har denne til 299 på Netonnet, men aner ikke om det er bra og hva jeg skal se etter. Endret 27. januar 2011 av Substitute Lenke til kommentar
Star Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Finnes en drøss med forskjellige typer maskiner som kutter ulikt, samt håndterer varierende mengde papir. Det vanligste er jo maskiner som kutter i lange strimler (varierende tykkelse), og disse er vel greie nok til hjemmebruk. Har en slik selv, men det hender jo at det forblir numre eller tekst igjen som er leselig ( om det er lite nok ) Clas Ohlson har en rekke maskiner som er helt OK. Den dyreste (499,-) kutter jo i diamantmønster, som burde være tilstrekkelige selv for de mest paranoide Ingen av disse klarer industri-mengder med papir, men det er vel neppe et makuleringsmonster du leter etter Endret 28. januar 2011 av Star Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Finnes en drøss med forskjellige typer maskiner som kutter ulikt, samt håndterer varierende mengde papir. Det vanligste er jo maskiner som kutter i lange strimler (varierende tykkelse), og disse er vel greie nok til hjemmebruk. Har en slik selv, men det hender jo at det forblir numre eller tekst igjen som er leselig ( om det er lite nok ) Clas Ohlson har en rekke maskiner som er helt OK. Den dyreste (499,-) kutter jo i diamantmønster, som burde være tilstrekkelige selv for de mest paranoide Ingen av disse klarer industri-mengder med papir, men det er vel neppe et makuleringsmonster du leter etter Flott. Jeg elsker Clasohlson. Selv om ikke alt de har der er kvalitet, så har de i hvert fall mye rart. Har en butikk 4 min unna, skal innom og sjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå