Gå til innhold

Ene pcen lagger når den andre står på? TRENGER HJELP! :P

Anbefalte innlegg

Heisann, pappa sin pc lagger når min pc er på, men når min pc er skrudd av så er internetten hans helt fin.

Han kan ligge med opp til 1K ms, mens jeg har kansje.. 200 ?

Og dette klager han noe SYKT over, plis hjelp meg, er sååå lei av å høre det !:p

takker for svar på forhånd!

- Kim Andre

Begge to gamer litt av og til, og ja, pappa gamer! xD

Endret av kimandre92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Typisk her er at du bruker opp båndbredden pga Spotify. Spotify lagrer nemlig sanger på din PC som den deler automatisk med andre brukere av Spotify. Trykk ctrl_alt_delete og velg nettverk. Der vil du se om maskinen bruker båndbredde. Ser du at den har forbruk, så kan du stoppe programmer/prosesser inntil du ser at forbruket stopper.

Du kan laste ned netlimiter og sette begrensning på hvor mye upload du gir Spotify.

Lenke til kommentar

Typisk her er at du bruker opp båndbredden pga Spotify. Spotify lagrer nemlig sanger på din PC som den deler automatisk med andre brukere av Spotify. Trykk ctrl_alt_delete og velg nettverk. Der vil du se om maskinen bruker båndbredde. Ser du at den har forbruk, så kan du stoppe programmer/prosesser inntil du ser at forbruket stopper.

Du kan laste ned netlimiter og sette begrensning på hvor mye upload du gir Spotify.

Okey :)

Skal gjøre det om "laggen" hans fortsetter.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...