Jan-Inge Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 En som ikke er så veldig arcade aktig. Så realistisk som mulig. Har prøvd å lete litt, men det jeg finner er enten veldig arcade (Big mutha truckers blant annet), eller profft bygd som en hel simulator. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Her: http://www.gamer.no/omtaler/king_of_the_road/ men jeg vet ikke om dette går under "profft bygd"? Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg kikka og kikka på gamer.no uten å få øye på noe Takk for svar. "Først og fremst er det jo en bilsimulator". Akkurat hva jeg var ute etter. På tide å bli redneck. Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Jeg kikka og kikka på gamer.no uten å få øye på noe Takk for svar. "Først og fremst er det jo en bilsimulator". Akkurat hva jeg var ute etter. På tide å bli redneck. Hehe :smile: , jeg kom på en "gammel" anmeldelse av et slikt spill som jeg hadde lest på gamer.no. Bra at det var noe sånt du lette etter da. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Her: http://www.gamer.no/omtaler/king_of_the_road/men jeg vet ikke om dette går under "profft bygd"? Ganske bra skrevet anmeldelse i alle fall. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor lastebilene i USA har lang nese mens her i Europa er de helt flate foran? Syns Amerikanske lastebiler ser mye kulere ut... Lenke til kommentar
HWE Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Vil tippe en kombinasjon av pris, forbruk, størrelse/fremkommelighet på norske veier óg at pga maks lengde på vogntog (18 m tidligere ihvertfall, mulig det er økt ?) er det mer økonomisk å ha to meter mer lasteplass på/i henger enn to meter panser foran. Lenke til kommentar
huf Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har ett skikelig lastebil-spill....det heter Hard Truck - 18 Wheels of Steel. Realistisk og bra. Anbefales. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hard Truck - 18 Wheels of Steel er vel ikke akkurat noe jeg vil kalle realistisk. Smashe biler for å få mer tid. Dog, spillet er morsomt i en halvtime. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor lastebilene i USA har lang nese mens her i Europa er de helt flate foran? Syns Amerikanske lastebiler ser mye kulere ut... Har hørt det har noe med regler angående sjåførens synsfelt å gjøre. Lenke til kommentar
JMW Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor lastebilene i USA har lang nese mens her i Europa er de helt flate foran? Syns Amerikanske lastebiler ser mye kulere ut... Er da en del "flatbrystede" lastebiler i USA også...har nettopp vært på en 1500 miles lang biltur i USA så har nå sett noen lastebiler den siste uka... hehe... Lenke til kommentar
nord Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hard Truck - 18 Wheels of Steel er vel ikke akkurat noe jeg vil kalle realistisk. Smashe biler for å få mer tid. Dog, spillet er morsomt i en halvtime. heh? smashe biler ødelegger jo bare cargoen! så på det som uflaks å krasje i biler :-? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Jeg har ett skikelig lastebil-spill....det heter Hard Truck - 18 Wheels of Steel. Realistisk og bra. Anbefales. Billig er det også (men du må kjøpe det fra utlandet). Jeg klarte likevel aldri helt å like det, slik jeg liker King of the Road. Jeg vet forresten at utviklerne av King of the Road holder på med en "oppfølger". Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hard Truck - 18 Wheels of Steel er vel ikke akkurat noe jeg vil kalle realistisk. Smashe biler for å få mer tid. Dog, spillet er morsomt i en halvtime. Sikker på at du ikke mener Big Mutha Truckers eller noe? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Mener å huske at man skulle knuse noen spesielle biler sånn at man fikk mer tid på seg. Jeg spilte DreamCast versjonen. Vet ikke om det er noen forskjell mellom den og PC. Lenke til kommentar
MortalWombat Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Hard Truck 18WOS har ikke noe å gjøre med det du snakker om. Dette er ikke et arcade spill. Se http://www.trucksims.com Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 k.. var tydeligvis en betydelig forskjell mellom dc og pc versjonen da :oops: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Er det noen her som kan fortelle meg hvorfor lastebilene i USA har lang nese mens her i Europa er de helt flate foran? Syns Amerikanske lastebiler ser mye kulere ut... Enig, ser mye kulere ut Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Collin McRae Rally med lastebil-mod.... Øvelse gjør mester........... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå