NeEeO Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei, Vi skal lage avis på skolen, derfor har v i fordelt oppgavene..Jeg skal ha saksintervju, derfor må jeg finne noen jeg kan intervju som kan mye om en sak. Er det mulig å intervjue en politimann? Det er jo ikke veldig lett å treffe på en, uten at han er litt opptatt. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Ring 02800 og spør Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hva med å ringe det lokale politihuset? Er rimelig sikker på at de er behjelpelige med å skaffe en til et lite intervju Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Gå til ditt lokale politikontor, og hør om noen har tid (eventuelt når de har tid). De hjelper sikkert til -- det kan da ikke kreve så mye tid. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 hva er nummeret til stovner politistasjon? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 02800 er nummeret til det lokale politiet, men du kan jo havne på en annen politistasjon innad i Oslo. Numrene finner du på politiet.no Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Flere innspill? f.eks jeg vil lage et saksintervju om Piratkopiering hvem skal jeg kontakte? trenger svar innen idag Endret 2. februar 2011 av Noreply Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Det kommer annpå hvilken side av saken du vil ha... Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Det kommer annpå hvilken side av saken du vil ha... Vil ta Piratkopiering burde være lolig..siden Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva med: Daniel Søland Jackson, IT-utvalget i Rødt Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Hva med: Daniel Søland Jackson, IT-utvalget i Rødt Man, kan ikke løpe rundt i byen å intervjuet folk..Noen som er tilgjengelig nærme hjemmet..? Lenke til kommentar
soulless Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Vanskelig å ta det på tlf ev. Skype? Men jeg tror ikke jeg ville begrenset meg til kun en side av saken. Advokatfirmaet Simonsen representerer platebransjen. Jeg ville fått med en kommentar fra dem også. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 hva er skypen dems? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 De har nok bare telefon... Lenke til kommentar
soulless Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Espen Tøndel er vel den som har vært mest fremme i media: http://simonsenlaw.no/no/Menneskene/#user=user179 Men jeg tror ikke jeg ville ringt ham direkte, prøv først her: http://simonsenlaw.no/no/Om_SIMONSEN/Kontor/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå