internet wizard Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 hva skal jeg gjøre for og koble meg opp mot pc'n min via usb? Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Funnet ut noe? Tror man må endre usb-modus på nettverksinstillinger, men er ikke sikker. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Funnet ut noe? Tror man må endre usb-modus på nettverksinstillinger, men er ikke sikker. ja jeg fikk til slutt koblet meg opp mot telefonen men du må lastened samsung keys. til telefonen og pc'n men jeg klarte og miste ledningen for en stund siden så jeg kjøpte meg bare en usb blåtann addapter og bruker det til og sende info fra/til pc/mobil Lenke til kommentar
covah Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 men jeg klarte og miste ledningen for en stund siden så jeg kjøpte meg bare en usb blåtann addapter og bruker det til og sende info fra/til pc/mobil Samsung bruker en helt vanlig micro-usb til usb kabel. Disse får du kjøpt for under hundrelappen på de fleste butikker som selger elektronikk. Mest sannsynlig er denne billigere enn det blåtannadapteret du kjøpte. Forresten, dersom du har trådløst nettverk, trenger du ikke å bruke blåtann. Bruk KiesAir og last over ting via WiFi (det er raskere enn blåtann). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå