Vegard-K Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hei For noen uker siden kjøpte jeg en Galaxy S på Finn. Når jeg fikk telefonen var det beskyttelsesfilm på den, og av en elller anen grunn tok jeg av beskyttelsen. Det skulle jeg ikke gjort, for når jeg skulle ta den på igjen kom det masse luftbobler und!er filmen. Er det noen som har noen tips/metoder på hvordan man tar på filmen uten å få disse luftboblene Lenke til kommentar
War Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Du må spraye på det som liksom skal følge med, regner med at det er rent vann. Så skal du bruke gummikloss, som også pleier å følge med til å gni alle bobbler ut med, skyve de til kanten. Plan B blir å kjøpe egen, ny film. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Plan C, drite i filmen Jeg har vel kjøpt 3 sånne filmer uten å få dem perfekt på. Fant ut at jeg egentlig ikke har trengt dem og det har godt med en lomme uten nøkler og en linklut som fulgte med filmen. Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 27. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2011 Plan C, drite i filmen Jeg har vel kjøpt 3 sånne filmer uten å få dem perfekt på. Fant ut at jeg egentlig ikke har trengt dem og det har godt med en lomme uten nøkler og en linklut som fulgte med filmen. Hehe, har en iPhone og en Xperia X8 som har fått utrolig mye riper i skjermen pga jeg ikke har brukt film. Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Har aldri hatt film på noen av mine telefoner, selv om jeg har dem i lommen sammen med andre ting hele tiden. Dersom man skulle få en ripe ser det jo ikke så pent ut, men med en beskyttelsesfilm ser jo telefonen stygg ut fra dag 1... Men det var en digresjon. Lenke til kommentar
Hieronymus Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har ikke oversikt over hvor mye penger jeg har kastet bort på slik beskyttelsesfilm opp igjennom årene. Felles for alle de forskjellige typene jeg har brukt, er at det har blitt luftbobler. Det holder at et mikroskopisk støvkorn ramler ned på skjermen mens du fører på filmen. En annen ting er at filmen alltid glipper i hjørnene / kantene. --- BalleB Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ikke noen luftbobler når det gjelder Zagg Invisible Shield,bobler blir borte etter noen dager og filmen sitter klistret på skjermen uten problemer,samme gjelder kantene Lenke til kommentar
Vegard-K Skrevet 5. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2011 Ikke noen luftbobler når det gjelder Zagg Invisible Shield,bobler blir borte etter noen dager og filmen sitter klistret på skjermen uten problemer,samme gjelder kantene Takk for svar. Jeg har hørt mye bra om Zagg, men problemet er at jeg aldri får dem perfekt på, alltid noe shit merker under, og uansett hvor mange guider jeg bruker fra uTube, det blir aldri br, og Zagg koster 200 kr,- Hvor mange filmer er det i pakka? Lenke til kommentar
Fictivision Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Det er 1 film i pakken,men den kan gjenbrukes,i tilfelle du ikke er fornøyd bare la den tørke så du kan ta den av og prøve på nytt,fordi du får en sånn spesiell spray som du må spraye på film slik at den limes på skjermen.Også hvis du har sprayet nok av væsken på filmen så kan du bevege den på skjermen til den sitter perfekt,da er det bare å starte å sile ut resten av væsken som er mellom filmen og skjermen. Synes at det er verdt 200 kroner,ufattelig hvor lett det er å klistre den på riktig. Endret 7. februar 2011 av Fictivision Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå