dTd Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Hei! Har et spm her. en jeg kjenner har en andriod tlf fra htc som begynner å bli litt gammel og har fått litt juling. Så den begynner å komme opp med feilmeldinger i ny og ne at tlf ikke finner simkortet. Personen lurer på om det er mulig at sms'er som er blitt sendt i det tlf påstår at sim kortet ikke er i tlf kan forsvinne/komme veldig sent i det han får i gang telefonen igjen? Fordi jeg tror jeg aldri har opplevd at en sms aldri kommer frem, og dersom jeg har gått tom for strøm eller dekning får jeg alltid sms'er i det jeg slår på tlf igjen eller får dekning. Men er det muligheter for at sms'er bare forsvinner? eller kommer frem mye senere? for eks 5-6 timer selv etter at telefonen er i gang igjen? Endret 27. januar 2011 av dTd Lenke til kommentar
militaerjenter Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hei! Har et spm her. en jeg kjenner har en andriod tlf fra htc som begynner å bli litt gammel og har fått litt juling. Så den begynner å komme opp med feilmeldinger i ny og ne at tlf ikke finner simkortet. Personen lurer på om det er mulig at sms'er som er blitt sendt i det tlf påstår at sim kortet ikke er i tlf kan forsvinne/komme veldig sent i det han får i gang telefonen igjen? Fordi jeg tror jeg aldri har opplevd at en sms aldri kommer frem, og dersom jeg har gått tom for strøm eller dekning får jeg alltid sms'er i det jeg slår på tlf igjen eller får dekning. Men er det muligheter for at sms'er bare forsvinner? eller kommer frem mye senere? for eks 5-6 timer selv etter at telefonen er i gang igjen? Ja, dette er fullt mulig. Det som skyldes dette er en systemfeil på enten senderens eller mottakerens telefon. Prøv å skru telefonen av og på, fungerer ikke dette kan en prøve å restarte telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå