ADT Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Et lite kabinett som rommer mye, Array R2 gjør heller ikke skam på TV-benken! Les mer Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvis denne hadde hatt alle diskplassene i dører i front, med mulighet for hotswap, hadde den vært _awesome_. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Hotswap og slim optisk drev hadde vært knall. Skulle gjerne visst mer om strømforsyningen også. Er den standard ATX? Kunne vært artig å se om en H60/H70 hadde fått plass der med radiatoren på front vifta. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det var én sexy liten boks. Perfekt for hjemmeserver for de som ikke har noen plass å gjemme den bort. Seks disker er litt lite for min del, men for som er fornøyd går denne langt over ferdige NAS-bokser til samme pris som denne med innmat. Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Hvorfor trekkes mini-DTX frem? Det er mini-itx som gjelder nå. Tror ikke en finner mini-DTX mobo lenger om en leter med lykt og lupe. Lenke til kommentar
Multiverse Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Huh. Denne var faktisk omtrent identisk med mitt Lian-Li Q07, bare lagt på siden. Av/på-knappen ser faktisk ut som den er den samme... http://www.ikonicit.co.za/images/product/3/product_image_2836_1602.jpg Endret 28. januar 2011 av Multiverse Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Lian Li står for produksjonen av en del av Fractals kabinetter, så det er ikke så rart om en finner noen likhetstrekk til Lians eget sortiment. Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Atom server Nei takk! Brazos, ja takk! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 jeg har tittet litt på norske nettbutikker og det ser ut som dette hovedkortet er det eneste å oppdrive i denne størelsen. hovedkortet har maks støtte for 6 disker og hvis en installerer feks FreeNAS på en usb minnepenn kan en faktisk få endel lagring på denne lilel boksen. jeg har ikke blitt helt klok på prosessoren til denne. ingen av de butikkene jeg har vært innom har solgt Atom-baserte prosessorer så da kan jeg vel gå ut ifra at det allerede sitter på HK ved kjøp? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det finnes da massevis med mini-tx kort på det norske markedet. Atom kommer ferdig loddet på hovedkortet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 jeg har søkt hos Komplett, Netshop og PS og fikk opp overnevnte kort elle steder som eneste treff. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 http://www.prisjakt.no/category.php?k=1320#rparams=l=s66275131 Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Av en eller annen grunn var det veldig få hovedkort på prisjakt.no i forhold til det som er hos nettbutikkene. @ ilpostino: Gjør et søk på mini-itx hos komplett, og du vil få massevis av treff. Alle disse vil passe i kabinettet. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10119&mfr=&filter=A00046.K85769. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10492&mfr=&filter=A00046.K85769. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 de fleste av kortene har jo kun to SATA-kontakter men årsaken til det ligger vel i at det er såpass fysisk små HK. såvidt jeg kunne se var det kun det kortet jeg nevnte ovenfor og ZOTAC H55-ITX som har støtte for 6 SATA-disker. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvis du ser på AMD-kort så er det et par til: F.eks ASUS E35M1-I DELUXE, som har en AMD E-350 og 5x SATA + 1x eSATA eller ZOTAC M880GITX-A, med AMD Turion II K625 og 6x SATA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå