Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har mistet kjæresten, og nå er livet ensomt.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg har i grunn fått et problem. I nesten 3 år var jeg sammen med jenta i mitt liv. Har store følelser for henne, noe jeg har hatt fra dag én.

Hun er rolig, grei og sjenert. Saken er at hun savnet bestevenninen sin som bor et annet sted i landet, så min julegave til henne var flybillett og lommepenger til å la henne være der i 2 1/2 uker. I begynnelsen klaget hun veldig på at det var kjedelig, og at alle der var idioter. Etter en fest ønsket hun plutselig å være der 3 dager til, så jeg endret flybilletten hennes. Jeg ble naturligvis veldig skuffet, men endret hjemnreisen allikevel.

Mens hun var der nede endret hun litt personlighet. Når hun var sammen med andre folk ville hun nesten aldri snakke med meg, selv ikke når hun ringte meg. Når jeg ble bitter pga dette ble hun sint og det endte ofte i krangling. Vi holdt løpet ut, men når hun kom hjem så var hun ikke seg selv. Til slutt måtte jeg konfrontere henne med denne adferden, og hun brøt ut i gråt og ville gjøre det slutt.

Problemet er bare at hun så å si er den eneste personen jeg har brydd meg om og hengt med i nesten 3 år. Nå er alt dette over, og jeg er veldig alene. Lite venner, og ingen familie i byen jeg bor i nå.

Noen som har vært i samme situasjon?

Hørtes veldig trist ut dette her... :cry:

Men det er bare å komme seg opp på hesten igjen, for hvis dama var så bra og holdt ut med deg i 3 år, bør du ikke ha noe problemer med å finne en ny en...

lykke til

Edit: Leste gjennom hele posten, skjønte egentlig med en gang at hun var utro, og det gjorde nok du også. Men nå må du ta deg sammen, er faktisk litt flaut. Jeg har antageligvis ikke opplevd det så sterkt som du, men har hatt problemer med jenter.

Skjedde faktisk nå nylig, jeg er ikke typen til å bli tråkket på. Ser jeg minste antydning til det, kutter jeg rett og slett kontakten, noe jeg gjorde. Tok ikke lange stunden før det ramlet inn med meldinger osv

Endret av Nektard
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...