AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg spurte henne rett ut i telefonen om det hadde skjedd noe mellom henne og en annen der hun var fordi hun virket så anderledes. Virket ikke sur eller amper, og hva skjer? Jo, hun nektet meg å komme til henne i morgen, noe vi egentlig hadde planlagt Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Jeg sa til henne på en grei måte at jeg heller blir å finne på noe annet neste dagen siden hun ikke ville at jeg skulle komme. Sa det som om jeg ikke brydde meg ! 30 minutter senere ringer hun og sier jeg kan komme allikevel. Hun hadde vel håpet på en større reaksjon fra meg Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 For ett jævla dritt kvinnfolk, bare håp du finner ei anna som ikke sliter med nervene eller hva i helvete som feiler hun... ...sansynlegvis det samme som feiler 90 prosent av alle kjerringer. Mye dårlig dritt på markedet, kan sammenlignes med Lada Samara og andre dårlige biler maaange av dagens generasjon kvinnfolk. Men enn må dessverre kompromisse her livet, enn må som regelt offre noe....offre noe av friheten eller hva det nå er....visst en vil være sammen med ei kjerring,.....og visst en ikke vil bli små galen av halv psykotiske kvinnfolk som er over alt......ja så klarer enn seg ikke uten heller liksom..... Valger er enkelt, du kan velge mellom dritt og dritt....kvinnfolka er ikke som i gamle dager....idag er dem blitt forvandlet til noen patetiske halv psykotiske monstre som skal ha full kontroll over partneren.....som ei fillebikkje.....likestilling og ja mange kvinnfolk skal liksom være minst like sterk som mannen og bla bla bla....det hele fører bare til skillsmisser over alt, konflikter og bare jævelskap importert fra helvete. Bruk og kast, lite respekt...dem tror dem kan gjøre som dem vil....uten at det får negative konsekvenser.... Den verrste gaven i livet er kjerringer.....den beste er kjerringer....ja det blir en salig forbannet lapskaus ut av det....der en til slutt for lyst til å bli sammen med ei 90 år gammel kjerring bare for å få fred liksom fra skadeskutte kjerringer som tror dem er dronninger, når sannheten pinå meg er den stikk motsatte. Men jo visst, det finner noen normale kvinnfolk under 30 år der ute....men det er sjelden vare....det er som regelt alltid kvinnfolka som stikker og skiller seg.....og det skjer i flesteparten av forhodene i Norge.....noe er med andre ord hakkana gale med dagens kvinnfolk... ....en utvikling som bare har blitt verre og verre det siste 30 årene, og nå er det pinå meg gale ass. Finn deg ei som er litt kristen, det kan hjelpe på, da dem har blitt lært opp i normal folkeskikk og moral og respekt... nja ikke alle, men noen! Dem er mye mer trofaste og til å stole på i ett forhold....så sant dem i utgangspunktet liker deg da....da stikker dem ikke så lett selv om dem skulle bli fristet av en surfer fra Australia eller hva pokker. 5 Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hu sparket deg, du liker hu, men gidder du egentlig hu senre sånn som hun oppfører seg? Jeg hadde synes jeg fortjente bedre og sett meg etter noe annet. Den beste medisinen er en annen jente. Lenke til kommentar
KongKebab Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Har lest tråden. Møkkakjerring. Next! ...og neste gang: finn deg ei som ikke skylder selvtillit. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 tror vel egentlig hun angrer seg for at hun slo opp jeg. og hun tørr ikke å krype til korset så hun prøver å såre deg og kontrollere deg. ikke skal du heller krype til korset, lev livet litt, drikk deg latterlig dritings, og kos deg. om hun vil tilbake til deg så får du sikkert vite det. la henne i alle fall få lov å få en uke eller to til å roe seg ned Lenke til kommentar
War Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Dump the bitch. Hu har allerede dumpet han, men regner med at du mener "Move on" Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tråden er rensket for litt offtopic! hold dere til emnet! Kristian Moderator Lenke til kommentar
tickinghd Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Å bli styrt av eksen er ikke noe oppskrift på å kommer over kjærlighetsorg. Du behøver å finne noe eget å fylle dagene med. Hun har valgt å gjøre det slutt med deg men du henger etter henne og gir henne i pose og sekk. Du må bli tydeligere ovenfor henne at du ikke godtar at hun tuller med hodet ditt. Og du må slutte å innbille deg at HUN kanskje tar deg tilbake, det har du IKKE kontroll over! Du er fri til å bli venner med andre damer og gjøre hva du vil, se positivt på det. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 For ett jævla dritt kvinnfolk, bare håp du finner ei anna som ikke sliter med nervene eller hva i helvete som feiler hun... ...sansynlegvis det samme som feiler 90 prosent av alle kjerringer. Mye dårlig dritt på markedet, kan sammenlignes med Lada Samara og andre dårlige biler maaange av dagens generasjon kvinnfolk. Men enn må dessverre kompromisse her livet, enn må som regelt offre noe....offre noe av friheten eller hva det nå er....visst en vil være sammen med ei kjerring,.....og visst en ikke vil bli små galen av halv psykotiske kvinnfolk som er over alt......ja så klarer enn seg ikke uten heller liksom..... Valger er enkelt, du kan velge mellom dritt og dritt....kvinnfolka er ikke som i gamle dager....idag er dem blitt forvandlet til noen patetiske halv psykotiske monstre som skal ha full kontroll over partneren.....som ei fillebikkje.....likestilling og ja mange kvinnfolk skal liksom være minst like sterk som mannen og bla bla bla....det hele fører bare til skillsmisser over alt, konflikter og bare jævelskap importert fra helvete. Bruk og kast, lite respekt...dem tror dem kan gjøre som dem vil....uten at det får negative konsekvenser.... Den verrste gaven i livet er kjerringer.....den beste er kjerringer....ja det blir en salig forbannet lapskaus ut av det....der en til slutt for lyst til å bli sammen med ei 90 år gammel kjerring bare for å få fred liksom fra skadeskutte kjerringer som tror dem er dronninger, når sannheten pinå meg er den stikk motsatte. Men jo visst, det finner noen normale kvinnfolk under 30 år der ute....men det er sjelden vare....det er som regelt alltid kvinnfolka som stikker og skiller seg.....og det skjer i flesteparten av forhodene i Norge.....noe er med andre ord hakkana gale med dagens kvinnfolk... ....en utvikling som bare har blitt verre og verre det siste 30 årene, og nå er det pinå meg gale ass. Finn deg ei som er litt kristen, det kan hjelpe på, da dem har blitt lært opp i normal folkeskikk og moral og respekt... nja ikke alle, men noen! Dem er mye mer trofaste og til å stole på i ett forhold....så sant dem i utgangspunktet liker deg da....da stikker dem ikke så lett selv om dem skulle bli fristet av en surfer fra Australia eller hva pokker. Oi, dette gjorde meg faktisk bare sint. Du sitter der å sier at det bare er kvinnfolk det er noe gale med? Har du sett to ganger på din egen "rase" eller? JA, det fins både gale damer og bra damer. AKKURAT på samme måte som det fins gale mannfolk og bra mannfolk. Jeg vil også høre din definisjon på et "normalt" kvinnfolk. Du mener vel det er en person som bare skal ta all dritten mannen kommer med? I gamle dager min godeste venn, så var kvinnene fulstendig styrt av alle de maktsyke mennene som fins der ute. Det er absolutt ikke mening og komme med sånn feminisme greier nå, men du kommer seriøst ikke med en kommentar som "kvinner er ikke like bra som de var i gamledager" når du vet så ALT for godt hvordan det faktisk var på den tiden. Jeg sier ikke at kvinnfolk ikke er psykotisk i mange tilfeller, jeg sier bare at menn også er psykotisk (i tilogmed mange fler tilfeller. Les; voldtekter, kriminalitet, utroskap, misbruk av vold (MOT KVINNER) osv.) Du hørtes egentlig bare ut som en bitter liten mann, som ikke vet hvor han skal gjøre av seg, fordi damen din gjorde noe du ikke likte. En bitter jente kunne skrevet akkurat det samme du skrev der, men heller bytte ordene ut med hankjønn. Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 Hva tråden faktisk angår, så tror jeg du bare skal prøve å komme deg videre. Hun har tydeligvis god kontroll over deg. Men det er ikke sunt! HUN slo opp med DEG. Har hun fremdeles følelser for deg, så kommer hun mest sannsynligvis tilbake om du dropper kontakten fullstendig med henne. Hun vet tydeligvis ikke helt hva hun vil. 3 år er lenge, og ofte så blir enten begge eller en av partene litt giret på å føle litt på singellivet igjen. Hun er sikkert glad i deg, men dras litt mot begge sider. Nå syns jeg det var ekstremt dårlig gjort av henne å la dette være det som skjedde med GAVEN fra DEG. Det gjør vondt og sånn, men PRØV å kom deg videre. Før det ville jeg prøvd å få ut av henne hva hun tenker og hvorfor dette måtte skje. Er det ingen respons og hun ikke vil gi fra seg litt av tankene sine, så GLEM henne. Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 For ett jævla dritt kvinnfolk, bare håp du finner ei anna som ikke sliter med nervene eller hva i helvete som feiler hun... ...sansynlegvis det samme som feiler 90 prosent av alle kjerringer. Mye dårlig dritt på markedet, kan sammenlignes med Lada Samara og andre dårlige biler maaange av dagens generasjon kvinnfolk. Men enn må dessverre kompromisse her livet, enn må som regelt offre noe....offre noe av friheten eller hva det nå er....visst en vil være sammen med ei kjerring,.....og visst en ikke vil bli små galen av halv psykotiske kvinnfolk som er over alt......ja så klarer enn seg ikke uten heller liksom..... Valger er enkelt, du kan velge mellom dritt og dritt....kvinnfolka er ikke som i gamle dager....idag er dem blitt forvandlet til noen patetiske halv psykotiske monstre som skal ha full kontroll over partneren.....som ei fillebikkje.....likestilling og ja mange kvinnfolk skal liksom være minst like sterk som mannen og bla bla bla....det hele fører bare til skillsmisser over alt, konflikter og bare jævelskap importert fra helvete. Bruk og kast, lite respekt...dem tror dem kan gjøre som dem vil....uten at det får negative konsekvenser.... Den verrste gaven i livet er kjerringer.....den beste er kjerringer....ja det blir en salig forbannet lapskaus ut av det....der en til slutt for lyst til å bli sammen med ei 90 år gammel kjerring bare for å få fred liksom fra skadeskutte kjerringer som tror dem er dronninger, når sannheten pinå meg er den stikk motsatte. Men jo visst, det finner noen normale kvinnfolk under 30 år der ute....men det er sjelden vare....det er som regelt alltid kvinnfolka som stikker og skiller seg.....og det skjer i flesteparten av forhodene i Norge.....noe er med andre ord hakkana gale med dagens kvinnfolk... ....en utvikling som bare har blitt verre og verre det siste 30 årene, og nå er det pinå meg gale ass. Finn deg ei som er litt kristen, det kan hjelpe på, da dem har blitt lært opp i normal folkeskikk og moral og respekt... nja ikke alle, men noen! Dem er mye mer trofaste og til å stole på i ett forhold....så sant dem i utgangspunktet liker deg da....da stikker dem ikke så lett selv om dem skulle bli fristet av en surfer fra Australia eller hva pokker. Oi, dette gjorde meg faktisk bare sint. Du sitter der å sier at det bare er kvinnfolk det er noe gale med? Har du sett to ganger på din egen "rase" eller? JA, det fins både gale damer og bra damer. AKKURAT på samme måte som det fins gale mannfolk og bra mannfolk. Jeg vil også høre din definisjon på et "normalt" kvinnfolk. Du mener vel det er en person som bare skal ta all dritten mannen kommer med? I gamle dager min godeste venn, så var kvinnene fulstendig styrt av alle de maktsyke mennene som fins der ute. Det er absolutt ikke mening og komme med sånn feminisme greier nå, men du kommer seriøst ikke med en kommentar som "kvinner er ikke like bra som de var i gamledager" når du vet så ALT for godt hvordan det faktisk var på den tiden. Jeg sier ikke at kvinnfolk ikke er psykotisk i mange tilfeller, jeg sier bare at menn også er psykotisk (i tilogmed mange fler tilfeller. Les; voldtekter, kriminalitet, utroskap, misbruk av vold (MOT KVINNER) osv.) Du hørtes egentlig bare ut som en bitter liten mann, som ikke vet hvor han skal gjøre av seg, fordi damen din gjorde noe du ikke likte. En bitter jente kunne skrevet akkurat det samme du skrev der, men heller bytte ordene ut med hankjønn. Du blir sint, kanskje fordi du egentlig vet at det stemmer? Nei jeg er ikke bitter, men jeg sier bare sannheten satt litt på "spisses" verbalt. Det er ingen hemmelighet at kvinnfolkene globalt, har forandret seg svært mye det siste 30 årene. Det som har skjedd er at kvinnen skal mer og mer kontrollere mannen, noe mannen ikke er skapt for. Får ikke kvinnefolket det akkuratt slik hun vil, så stikker hun ofte. I det aller fleste forholdene som går i stykker (og det er mange), så er det kvinnfolket som stikker og ikke mannen. Dette igjen har ført til "kaos" i samfunnet, med våre barn, dine barn og mine barn. Altså overhode ikke heldig. Mye mer konflikter, intrigier og krangling. ....det er ikke uten grunn, at den eneste frie plassen mannen har igjen, er på toalettet. Ifølge enn meningsmåling. Og det er ikke rent få mannfolk, som sier at kvinnfolkene har blitt ett slit og har mannen sin mer som en "slave hund" og blir små psykotisk så fort "mann hunden" ikke adlyder på kommando, så begynner hun å klage og stikker. Dette sier dessverre statistikken også, det fleste forhold ryker og det er kvinnfolket som aller oftest stikker. Halvparten av alle som blir gift, blir skillt (noe som er ekstremt mye) og det er som regelt kvinnfolket som gjør det slutt. Du sier at dette kan en snu på hodet å si om mannen istedet, nei enn kan faktisk ikke det. Det fleste mannfolk er greie, og det færreste driver på med å voldta og slå konen ihjel som du snakker om. Kvinnfolkene har plutselig begynt å styre samfunnet, prøver liksom å bli "det sterke kjønn" i familien og i forhold. Og slikt blir det bare rot ut av, da dem blir små psykotiske så sant ikke mannen adlyter på "kommando" og gjør "alt" hun befaler. Mannen gjør sitt beste som regelt, faktisk, selv om det medfører at han blir trøtt etter en stund og begynner å adlyde hun 1 prosent mindre, og da "klikker" selvsagt damen og sier at han elsker henne ikke lenger og bla bla bla, så stikker hun. Psykotiske bortskjemte drittunger, bruk og kast, det er slike monstre kvinnfolkene har forvandlet seg til iløpet av det siste tiårene. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 I natt kom det frem noen detaljer som ikke akkurat gjorde ting mye bedre. Mens hun var borte var det ting som ikke helt "stemte". Blant annet var hun en del på fest, og hun kunne finne på å ringe meg i 01-02 tiden om natta og fortelle meg at hun skulle legge seg. Det ante meg at noe var galt ettersom dette var veldig tidlig. Dessuten hørte jeg på henne at hun hadde andre sammen med seg. Jeg konfronterte henne lenge nok med dette, og til slutt begynner hun å gråte og sier: "Du blir bare sint om jeg forteller deg det". Til slutt innrømte hun at hun hadde rotet med en annen gutt der nede mens hun var sammen med meg, og jeg kan tenke meg at de hadde sex også. Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Ser tydelig poengene dine Spurger og du er helt klart inne på noe uten at du skal bli stemplet som en bitter man som har blitt dumpet. Evolusjonen forteller at mannen er lederen og selfølgelig blir det et mess av det når vi prøver å gjøre det motsatte. Jeg jobbet i utlandet i 6 måneder og møtte mange forkjellige jenter, for mesteparten av dem var jenter. Mange hadde også selvsagt typer i hjemlandet, men alikevel så pulte det rundt og ga blanke f i følelsene til de der hjemme. Her snakker vi skikkelig hyggelige jenter som du aldri hadde trodd kunne gjøre noe sånt.. like en som alle, noen av dem lagde til og med nye forhold med de lokale mens de hadde type pulte så det suste i veggene. Typene kom til og med ned på besøk og ante fred og ingen fare, pulte nok på kjæresten sin uten å vite hvor mange pikker som hadde vært der før dem.. Så når de hadde reist hjem var det å ringe å slå opp fordi de kjente at samvittigheten snek seg på AHAHA, hvilken fuckings samvittighet... hjelp hvordan skal det gå 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2011 Det er helt forderdelig at selv etter å ha funnet ut at hun var utro mot meg mens hun var borte, så har hun på en måte klart å gråte seg til at jeg delvis har tilgitt henne for det. Det er helt forferdelig at jeg ikke klarer å innse at dette er en håpløs ting for meg å gjøre! Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 haha, som en unge gråter når han ikke får isen sin.. ignorer fjolset Lenke til kommentar
shozo Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 haha, som en unge gråter når han ikke får isen sin.. ignorer fjolset Enig, hadde nettopp vært igjennom det samme, hun slo opp, lekte med følelsene mine, å når jeg fikk meg ei ny ei etter 9 mnd så skulle hun absolutt ha meg tilbake, bare drit i hu, du får det det bedre:D Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg fant som sagt ut at hun hadde vært utro på reisen jeg spanderte på henne. Hun hadde ikke bare rotet med en annen, men hun hadde hoppet til sengs med han og. Dette forklarer hvorfor hun hele tiden måtte legge seg tidlig når hun var på fest. Når jeg fant det ut ble jeg rasende. Kalte henne for mye dritt. Hun gråt og gråt, og det endte selvfølgelig opp med at jeg har gitt vennskapet en sjangse til, dum som jeg er. I dag når jeg var i byen så ringte hun og spurte hva jeg gjorde i byen. Jeg sa at det var hemmelig. Etter kort tid la jeg på, og da tikker det inn en sms: "Faen ta deg". Herregud tenkte jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå