Økotufs Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Idag lastet jeg ned GTA liberty city fra Playstaion Store. Når det er nedlastet så finner jeg det, men så snart jeg innstallerer det forsvinner det når jeg trykker fullført. Hjelp... hvor er mitt betalte spill ?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Om det er GTA Liberty City Stories, så er dette (som det står i infoen til spillet) KUN til PSP. Og det vil da ligge i en mappe som heter PSP i "Spill" kategorien på PS3'en din. Lenke til kommentar
Økotufs Skrevet 15. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2011 Nei, har ikke PSP. Å det ligger ikke lagret i noen PSP-mappe. Det står også på nettsiden at det er til PS3. Fikk låne en kompis sin GTA for å innstallere det, men Liberty City fungerer fortsatt ikke... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Jeg ser kun en "GTA liberty city" på PSN store og den er kun til PSP. Pris 115kr. Tror nok du har kjøpt feil, Sadshit Hvor er den såkalte nettsiden du referer til? Endret 15. februar 2011 av Ky_kun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå