unwill Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hei, Da jeg var borte fra PCen min gjorde lillebroren det smarte at han oppgraderte min Win Mediaplayer til den nyeste versjon 9. For å gjøre en lang sak kort ønsker jeg å få tilbake Mediaplayer 7 eller 8 (ønsker ikke andre Mediaplayer). Hvordan gjør jeg det? (Innstallasjonsfilen til Mediaplayeren sier at jeg har den nyeste og vil ikke gå ned i versjon ) Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 6. juli 2003 Del Skrevet 6. juli 2003 Hvis du har windows xp sp1 er det vel bare å fjerne den i legg til fjern programmer der du velger windows programmer til venstre Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2003 Programmet ligger faktisk ikke i den listen, men jeg får jo fjernet den på en måte, men hvor finner jeg Windows Media Player 7-8? Microsoft sender meg 9'ern selv om det er en setupfil for 7.1 versjonen. Lenke til kommentar
Mr.Rogers Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Du har den ikke på noen gamle cd'er da? som følger med diverse datablader ol.? Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Kan denne siden være noe av det du letter etter? http://www.microsoft.com/windows/windowsme...oad/default.asp Ellers hvorfor vil du ikke ha versjon 9? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2003 De har fjernet Versjon 7-8 for XP på den siden. Den nye er ikke 100% tilbake kompatibelt, det er en radiokanal som jeg hører på som ikke støter 9.0 helt. Jeg får hørt på det, men får ikke inn informasjon om sendingene... irriterende... Men takk for hjelpen... skal se om jeg får ordnet det på en kjempetungvindt måte... (re-innstall Windows XP) Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 De har fjernet Versjon 7-8 for XP på den siden. Den nye er ikke 100% tilbake kompatibelt, det er en radiokanal som jeg hører på som ikke støter 9.0 helt. Jeg får hørt på det, men får ikke inn informasjon om sendingene... irriterende... Men takk for hjelpen... skal se om jeg får ordnet det på en kjempetungvindt måte... (re-innstall Windows XP) Offtopic:Hvorfor kan du ikke bare ha Windows Media Player 9 da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Håper dette her kan hjelpe (Jeg VET 100% sikkert at du blir glad for dette ) Uansett; her er linken: http://www.oldversion.com/program.php?n=wmp Hva sier du f.eks til å surfe på hardware.no med internet explorer 1.0? Spille med DirectX 6.0? Chatte på mIRC med versjon 2.1? Mulighetene er uendelige! (De er jo egentlig ikke det, men det hørtes så bra ut:P) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Fikk problemer med å legge inn versjon 7.1 på systemet etter jeg har un-installed 9.0 :-? Ikke at det plager meg noe særlig, siden jeg synes det er lettere å skrive mplayer2 i Run. Versjonen er da 6.4, som er min favorittversjon av Media Player :smile: Når du er inne på Options i mplayer2 (Media Player 6.4) kan du jo sette den som default på de filtypene du vil (mpeg, avi osv...) :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå