Gå til innhold

Windows Media Player 9 -> 7

Anbefalte innlegg

Hei,

Da jeg var borte fra PCen min gjorde lillebroren det smarte at han oppgraderte min Win Mediaplayer til den nyeste versjon 9.

For å gjøre en lang sak kort ønsker jeg å få tilbake Mediaplayer 7 eller 8 (ønsker ikke andre Mediaplayer). Hvordan gjør jeg det? (Innstallasjonsfilen til Mediaplayeren sier at jeg har den nyeste og vil ikke gå ned i versjon :( )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De har fjernet Versjon 7-8 for XP på den siden.

Den nye er ikke 100% tilbake kompatibelt, det er en radiokanal som jeg hører på som ikke støter 9.0 helt. Jeg får hørt på det, men får ikke inn informasjon om sendingene... irriterende...

Men takk for hjelpen... skal se om jeg får ordnet det på en kjempetungvindt måte... (re-innstall Windows XP)

Lenke til kommentar
De har fjernet Versjon 7-8 for XP på den siden.

Den nye er ikke 100% tilbake kompatibelt, det er en radiokanal som jeg hører på som ikke støter 9.0 helt. Jeg får hørt på det, men får ikke inn informasjon om sendingene... irriterende...

Men takk for hjelpen... skal se om jeg får ordnet det på en kjempetungvindt måte... (re-innstall Windows XP)

Offtopic:Hvorfor kan du ikke bare ha Windows Media Player 9 da?

Lenke til kommentar

Fikk problemer med å legge inn versjon 7.1 på systemet etter jeg har un-installed 9.0 :-?

Ikke at det plager meg noe særlig, siden jeg synes det er lettere å skrive mplayer2 i Run. Versjonen er da 6.4, som er min favorittversjon av Media Player :smile:

Når du er inne på Options i mplayer2 (Media Player 6.4) kan du jo sette den som default på de filtypene du vil (mpeg, avi osv...)

:smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...