Trondster Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Dette er IKKE mulig å gjøre. Du har lest tråden og sett forklaringen, skjønner jeg? Lenke til kommentar
linepine93 Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 Isoen min går ikke opp høyere en til 1600, så da er det nokk feil med 2800. Jeg kan prøve å sette den på A, å se hva som skjer da : ) Med A nr 1 iso 1600 nr 2: iso 200 Begge har 1/8 lukketid og f/4.0 Dette er IKKE mulig å gjøre. Morsomt bilde,men hvis du leser lenger opp, så står det faktisk at jeg har funnet ut hva probleme er. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Morsomt bilde,men hvis du leser lenger opp, så står det faktisk at jeg har funnet ut hva probleme er. Tror nok heller Haandværkaren mener RDFM, men har er for snill til og si det direkte Edit:fint det ordnet seg,bestandig kjedelig og ikke finne ut av problemer. Endret 28. januar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Tror nok heller Haandværkaren mener RDFM, men har er for snill til og si det direkte Tror Linepine prøver å påpeke at du kan sette A, blender f/4 og ISO 100 eller ISO 1600 så mye du vil - har du aktivert D3000's intuitive auto ISO i menyen, så overstyrer den det du manuelt har satt ISO til å være, og eksponerer deretter. En - noe obskur funksjon, i steden for å gi brukeren et valg "auto ISO" i tillegg til de forskjellige ISO-verdiene. Håper ikke mange av Nikons hus har denne teite featuren. Lenke til kommentar
linepine93 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Jepp ;D Endret 29. januar 2011 av linepine93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå